Life&style 16. travnja 2021.

Ne možeš odoljeti kupovini čokoladice? Istraživanje pokazuje da je za to krivo njezino pakiranje

Shutterstock.
  • Kada se nalazimo u prehrambenoj trgovini teško je odoljeti kupnji čokoladica i slatkiša?
  • No znaš li da to nije nužno povezano s našom željnom za slatkim, već njihovim pakiranjem?
  • Istraživanje je pokazalo kako boja pakiranja uvelike utječe na naš stav o okusu i teksturi čokoladice

U trgovini ne možeš odoljeti kupnji čokoladice? To ne znači nužno da si velika obožavateljica slatkog, već postoji mogućnost i da si pala na marketinški trik. Studija objavljena u 'International Journal of Gastronomy and Food Science 'ispituje kako boja pakiranja čokoladnih proizvoda utječe na preferencije kupaca te njihova očekivanja vezana uz okus i teksturu čokoladice.

 | Autor: Shutterstock Shutterstock Ilustrativna fotografija žene u prodavaonici

Možda vas zanima... Koga, barem nekad, ne uhvati žudnja za slatkim baš prije spavanja? Sladoled je tada najlošiji izbor Rubrika Life&style Life&style

Tijekom istraživanja je uočeno kako boja omota čokolade uvelike utječe na očekivanja ispitanika vezana uz slatkoću, gorčinu, voćnosti i druge elemente okusa svake čokolade. Dvije su skupine ispitanika probale uzorke mliječne i tamne čokolade koji su bili zapakirani u crne, plave, smeđe, zelene, crvene, ružičaste i žute omote.

Ispostavilo se da su ispitanici očekivali da će čokolade imati najmanje slatkast, odnosno gorkast okus kad su zamotane u crnu ambalažu, ali očekivali su puno slađu čokoladu zapakiranu u žuti i ružičasti omot.

Ovaj namaz od samo dva sastojka ima isti okus kao krema iz Kinder Buena. Moraš ga isprobati!

 | Autor: Shutterstock Shutterstock Ilustrativna fotografija prodavaonice

Možda vas zanima... PMS i luda želja za slatkim: izgleda da smo dobile dozvolu da navalimo na čokoladu Rubrika Life&style Life&style

Unatoč očekivanjima, mliječna čokolada iz crne ambalaže proglašena je onom s najboljim okusom. Jedan od zaključaka studije bio je da boja može imati inverzne učinke na očekivanu naklonost, ovisno o vrsti čokolade. Dakle, sljedeći put kad poželiš čokoladicu i nađeš se u prolazu sa slatkišima, imaj na umu da je ono što vidiš pred sobom svrhovito osmišljena strategija. Naravno, to ne znači da će nas ona samo tako zaustaviti u našoj namjeri, zar ne?