Lifestyle 776 prikaza 13. lipnja 2019.

Uz ovih 5 metoda ćeš si ekspresno popraviti raspoloženje. Ima veze i s hranom...

Shutterstock.

• Premda ti se – kad si loše volje – čini kako nema šanse da te išta oraspoloži, zapravo se vrlo jednostavno sama možeš brzo oraspoložiti 

• Otkrivamo ti 5 brzih i nadasve učinkovitih metoda za podizanje raspoloženja 

• Donosimo i neke „mantre“ koje možeš iskoristiti za brzi povratak u dobro raspoloženje 

"Zamisli si i ponašaj se kao da si dobre volje“ - to je jedan od načina na koji ljudi predlažu da se izvučeš iz lošeg raspoloženja, a uključuje osmijeh čak i ako ne osjećaš odgovarajuću sretnu emociju koja ide uz to. Moguće je da će lažiranje osmijeha zapravo pomoći u poboljšanju raspoloženja, a mi ti preporučujemo da doista i pokušaš - jer praktički nema straha od negativnih nuspojava. Evo još 5 brzih načina za pretvaranje lošeg raspoloženja u dobro, smijala se ili ne.

1. Dodirivanje

Dodiri te mogu izbaciti iz lošeg raspoloženja za manje od 5 minuta. Dodirivanje akupresurnih točaka na tijelu mogu ti pomoći da se oslobodiš negativnih misli koje uzrokuju tvoje loše raspoloženje. Internet je prepun članaka u kojima možeš vidjeti koje točke na tijelu i kako ih treba pritisnuti kako bi osjetila brzo olakšanje…

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Akupunktur er en individuell tilpasset behandlingsform. Ved å sette tynne engangsnåler inn i de rette punktene for deg, eller trykke/ massere de om du ikke vil ha nåler, trigges kroppen din til å sette igang sin egen evne til å lege seg selv. Tilstander som kan hjelpes er f eks søvnproblem, uro, angst og lettere depresjon, fordøyelsesplager, hormonelle ubalanser, smertetilstander, allergi, hodepine og svimmelhet. Ta gjerne kontakt på tlf 99388899, Mail: helleholmen@yahoo.no eller send en melding på siden om du ønsker mer informasjon eller timebestilling 🍀#akupunktur #akupressur #balanse #harmoni #velvære #hormoner #stressbehandling #tavarepådegselv #fordidufortjenerdet

A post shared by Helle Holmen (@helle.holmen) on

2. Jedi nešto (po mogućnosti zdravo)

Glad je također mogući razlog zbog kojeg si loše raspoložena, osobito ako si pod stresom i previše zauzeta kako bi pronašla vremena za jelo. Zdrav izvor vegetarijanskih bjelančevina može brzo promijeniti tvoje raspoloženje. Nešto jednostavno – poput čaše mlijeka od badema - može učiniti da se odmah osjećaš bolje. Hrana bogata magnezijem može pomoći podići tvoje raspoloženje i zadovoljiti glad, ali preskoči čokoladu kako bi si poboljšala raspoloženje - ona zapravo neće pomoći jednako kao dobar, vegetarijanski izvor proteina ili voća. 

Možda vas zanima... Kako mi se život drastično promijenio kad sam prestala ugađati drugima Rubrika Lifestyle Lifestyle

3. Aromaterapija

Već sami miris lavande ili naranče može poboljšati tvoje raspoloženje i smanjiti tjeskobu. Austrijski znanstvenici proučavali su učinke aromaterapije na mjestu povezanom s visokom razinom stresa - u stomatološkoj ordinaciji. Znanstvenici su promatrali 200 pacijenata u čekaonicama – u onima s aromaterapijom lavande ili naranče i glazbom, te u čekaonicama bez ičega navedenog. Otkrili su da su ambijentalni mirisi naranče i lavande smanjili anksioznost i poboljšali raspoloženje kod pacijenata koji su čekali stomatološke tretmane. Eksperimentiraj s eteričnim uljima i pronađi ono koji ti najbolje odgovara.

4. Iziđi van na kratku šetnju

Znanstvenici sa Sveučilišta u Essexu u Velikoj Britaniji promatrali su koristi od šetnje u prirodi u usporedbi s drugim terapijama za poboljšanje raspoloženja. Kažu da je šetnja također uspoređena s drugim ustanovljenim mogućnostima liječenja, kao što su antidepresivi i programi kognitivne bihevioralne terapije. Početni nalazi upućuju na to da šetnja vježba jednako učinkovita kao i antidepresivi, budući da nisu zabilježene značajne razlike između intervencija. Kažu da je „zelena vježba“ – dakle, šetnja šumom ili parkom - posebno učinkovita kada se želiš izvući iz lošeg raspoloženja u samo nekoliko minuta.

Možda vas zanima... Isprobala sam 3 najpopularnija proizvoda slavne korejske kozmetike koja osvaja Hrvatsku Rubrika Beauty Beauty

5. Razgovaraj sama sa sobom

Pozitivni razgovor sa sobom može poboljšati tvoje raspoloženje kada se osjećaš loše. Često se u našim glavama javlja negativan glas koji nam govori da se osjećamo krivima, posramljenima ili ponavlja sve loše što se dogodilo tog dana. Možda se osjećaš usamljeno ili odbijeno. Moramo se suprotstaviti toj negativnosti s nekim ozbiljnim samoljubljem. 

Evo nekoliko pozitivnih „motivatora i podizača samopouzdanja“ koje možeš koristiti za izlazak iz lošeg raspoloženja u manje od 5 minuta:

"Znam da to mogu učiniti jer sam i prije uspijevala riješiti takve zadaće."

"Inteligentna sam i vjerujem kako sam u stanju danas obaviti sav svoj posao."

"Danas ću biti nevjerojatna i neću dopustiti da me neuspjesi usporavaju."

"Učim iz svojih pogrešaka i sljedeći puta ću biti puno bolja." 

Komentari 0