Life&style 2621 prikaza 09. srpnja 2019.

Hoćeš li lakše smršaviti ako si niska ili ako si visoka? Nećeš vjerovati, ali razlika postoji

Shutterstock.

  • Sporo gubiš kilograme unatoč dijeti. Ako si niska, odgovor se možda krije u tvom metabolizmu
  • Niske žene imaju manje vitalne organe i prirodno sporiji metabolizam pa teže mršave u odnosu na visoke žene
  • Donosimo nekoliko trikova kako da uspješno nadmudriš svoj metabolizam i ostvariti željenu kilažu

Niže si tjelesne građe i teže gubiš kilograme? Odgovor se možda krije u tvom metabolizmu. Naime, niske žene imaju sporiji metabolizam i teže mršave. Koliko je nekome kalorija potrebno i kako može postići idealnu tjelesnu težinu ovisi o dobi i spolu osobe te o udjelima pojedinih komponenti tijela - masnog tkiva, koštane mase, mišićne mase i vode. Istraživanja objavljena u medicinskom časopisu Plos One pokazalo je da niže žene imaju manje vitalne organe od viših, odnosno da je veličina organa proporcionalna veličini tijela.Također, imaju i manje mišića, a zna se da mišići troše više kalorija nego masno tkivo. Ipak postoji načini kako možeš "nadmudriti" prirodno sporiji metabolizam.

Možda vas zanima... Lanena kolekcija stigla je u Lidl ovaj tjedan - morala sam je isprobati Rubrika Moda Moda

 | Autor:

Budi umjerena, nemoj se prejedati već prestani jesti kad osjetiš da ti je dosta. Također, nemoj se uspoređivati sa svojim višim prijateljicama ili članovima obitelji. Svatko od nas je drukčiji. Primjerice, prema jednoj studiji objavljenoj u časopisu American Journal of Clinical Nutrition, osobe s bržim metabolizmom gladnije su od nižih osoba koje imaju sporiji metabolizam. Veličinu organa ne možeš promijeniti, ali možeš količinu mišića. Stoga počni redovito vježbati, a neka tvoji glavni saveznici u skidanju kilograma budu utezi i bućice.

 | Autor:

Možda vas zanima... Ako jedeš ove 4 namirnice, zaboravi na ravan trbuh. A nije riječ o pizzi... Rubrika Life&style Life&style

Kada nastojiš smanjiti unos kalorija, povećaj unos proteina jer oni daju dugotrajniji osjećaj sitosti i stabiliziraju šećer u krvi. To se pravilo odnosi i na više osobe koje nastoje povećati mišićnu masu. Tako dan započni zobenim pahuljicama i grčkim jogurtom, dvjema namirnicama bogatima proteinima. Uz to pripazi na unos minerala i vitamina jer neke dijete mogu njima oskudijevati te prouzrokovati više štete nego koristi. Prije nego se odlučiš na promjenu prehrane dobro se informiraj i pomno prouči sve moguće prednosti i mane te izaberi onaj koji će ti najbolje odgovarati.

 

  • makan

    zavisi na kojoj polici u frižideru je klopa