Life&style

Dijamantima se krenula igrati prije nego legićima i barbikama, a danas mnogi slavni žele njezin nakit

  • Dizajnerica Anna Hu nakon ozljede je kao 18-godišnjakinja napustila obećavajuću glazbenu karijeru i posvetila se nakitu
  • Anna voli reći da je drago kamenje za nju poput notnih zapisa
  • Kolekcionari njezinog nakita između ostalih su i Oprah Winfrey, Gwyneth Paltrow i Uma Thurman, kraljevske obitelji s bliskog istoka, milijarderi i brojni poduzetnici

Tijekom proteklog desetljeća, luksuzna draguljarnica Anna Hu etablirala se kao sila na koju obavezno treba računati u svijetu vrhunskog nakita. Tajvanska dizajnerica koja svoja poslovna sjedišta ima u New Yorku i Monaku, sve je zanimljivije ime diljem svijeta. Osim što je 2019. oborila svjetski rekord za kinesku suvremenu umjetnicu nakita prodajom svoje ogrlice 'Dunhuang Pipa' za 5,8 milijuna dolara u Hong Kongu, jedan od njezinih radova, ukras za ruku 'Yin Yang' koji je dizajniran u suradnji s američkom umjetnicom i fotografkinjom Cindy Sherman, pariški je Musée des Arts Décoratifs otkupio prošlog lipnja za svoju stalnu zbirku.

 | Autor: Instagram @annahu_hautejoaillerie Instagram @annahu_hautejoaillerie

Istog je mjeseca u Maastrichtu u Nizozemskoj Anna debitirala sa svojom najnovijom kolekcijom na 'The European Fine Art Foundation' (TEFAF) – vodećem svjetskom sajmu likovne umjetnosti, antikviteta i dizajna.

 | Autor: Anna Hu Anna Hu

Anna je kći trgovca dijamantima i bila je čudo od djeteta na putu da postane violončelistički virtuoz te slavna jednako poput svog mentora, Yo-Yo Ma, sve dok iscrpljujuća ozljeda nije okončala njezinu karijeru kada je imala 18 godina. Mama koja ju je tada mentorirala joj je predložila da se prijavi na međunarodno natjecanje, a Anna je zbog njega bila uzbuđena toliko da je pretjerala s vježbanjem, a što je u konačnici dovelo do tendinitisa ramena.

Svoju je ozljedu usporedila sa slučajem sportaša koji se cijeloga života priprema za odlazak na Olimpijske igre, a onda shvati da se ne može natjecati zbog ozljede. "Možete zamisliti u kakvoj sam depresiji bila", komentirala je. "Otac me počastio putovanjem na Manhattan kako bi me razveselio, ali me potajno upisao na studij dizajna nakita na Američkom institutu za gemologiju." I upravo to je bila prekretnica u Anninom životu i onaj jedan prijelomni trenutak koji ju je postavio na putanju ka onome što je ona danas. “Otkrila  sam da mogu izraziti svoju kreativnu stranu bez brige o fizičkim ozljedama ili neočekivanim problemima u izvedbi. Tog sam dana promijenila kanal svoje kreativnosti s glazbe na dizajn”, poručila je.

Možda vas zanima Cartier još jednom pomiče granice. Najnoviji parfem slavne kuće pretočen je u doživljaj za sva osjetila Rubrika Beauty Beauty

 | Autor: Anna Hu Anna Hu

Kako je ipak kći svog oca, drago kamenje joj nije bilo nimalo strano. Dapače, prisjetila se kako je identificirala i razvrstavala dijamante za svog tatu još u ranoj mladosti. "Sjećam se da sam se igrala s dijamantima prije nego što sam se igrala s legićima i barbikama”, komentirala je dodajući: “Moja je mama bila tipična mama tigrica. To je značilo da nije bilo zabave, TV-a, ni igrica i jedino vrijeme kada sam se odmarala od škole i glazbe je bilo kada bih pomagala tati. Dijamanti su postali moji najbolji prijatelji.”

I dobro je da jesu jer bi bila šteta da njezin nevjerojatan talent leži neiskorišten. Anna koristi drago kamenje poput kista za ilustriranje svojih dizajna, a najbolji primjer je jedan od najveličanstvenijih komada koje je ikada dizajnirala - ogrlica Monet Water Lilies koja se nalazi u njezinoj vlastitoj kolekciji i nije na prodaju. Jedan takav nevjerojatan komad tjera svakoga na promišljanje o samom procesu dizajniranja i postavljanje pitanja - što je bilo prvo, kamenje ili dizajn. Kamenje je zapravo bilo dar Anninog tate, kao blagoslov njezine  nove karijere, a ono što nije očekivao je da će ga svo iskoristiti za jedan komad nakita. 

 | Autor: Anna Hu Anna Hu

 | Autor: Anna Hu Anna Hu

“Moj otac je prebacio svoj fokus s dijamanata na obojeno kamenje, no imao je zalihe iz mjesta kao što su Burma i Šri Lanka i dao mi ih je da počnem dizajnirati, a ja sam se vratila s jednim komadom nakita,” prisjetila se. “Drago kamenje je za mene poput notnih zapisa. Mogu vidjeti kroz njihov oblik, ton, jasnoću boje, nijansu i dubinu. Kao skladatelj, slagala sam ovo kamenje kao simfoniju. Volim se igrati s njime", priznala je. 

Njezina ogrlica Monet Water Lilies jedinstven je komad s dobrim razlogom. "Ne mogu pronaći zamjenu za neke od kamenčića na tom komadu sve i da želim", komentirala je. “A postojali su i tehnički aspekti prilikom stvaranja ovog komada koji se također ne mogu ponoviti. Zato je toliko poseban”, dodala je. 

teniska narukvica Možda vas zanima Sve o "teniskim narukvicama" koje vladarice su decentnog nakita ove sezone Rubrika Moda Moda

 | Autor: Anna Hu Anna Hu

Inače kolekcionari njezinog nakita su kraljevske obitelji s bliskog istoka, milijarderi iz Hong Konga i kineski poduzetnici, ali i holivudska  elita pa se tako Oprah Winfrey, Gwyneth Paltrow i Umu Thurman često navodi na njezinom popisu klijenata. Milijarderke Pansy Ho i Pollyanna Chu Yuet-wah, modna investitorica Wendy Yu, bivša vlasnica kozmetičke tvrtke Sau San Tong, Shirley Cheung Yuk-shan, filmska producentica Tiffany Chen Ming-yin i supruga Charlesa Heunga, osnivača China Star Entertainment Group još su neka imena koja se mogu pohvaliti kolekcijama njeiznog nakita.

Iza Anne je i suradnja s kraljicom Butana za čije je kraljevsko vjenčanje 2011. dizajnirala naušnice i broš. Pozvao ju je kralj Butana koji je tijekom srednjoškolskih dana bio cimer s njezinim bratom, a što je cijelom projektu dalo i osobnu notu. “Bila je to takva čast. Kralj Butana mi je rekao da želi plavi mak, nacionalni cvijet svoje zemlje kao temu, te da dizajn mora biti apsolutno jedinstven”, prisjetila se zadatka kojeg je kao i uvijek, iznimno uspješno odradila.

 | Autor: Anna Hu Anna Hu

Što joj sve budućnost donosi? Anna se proslavila kao dizajnerica i njezin je dizajn dospio na naslovnice diljem svijeta, no mnogi se pitaju hoće li ona postati novi Cartier. “Postoje dvije vrste trgovaca luksuznim nakitom: jedna su ogromne kuće kao što su Graff, Tiffany & Co i Chaumet, a druga su individualisti poput Joela Arthura Rosenthala koji ima svega desetak zaposlenika”, komentirala je.

Možda vas zanima Adele je svijet osvojila glazbom, a uskoro bi mogla i svojom linijom parfema, rublja i nakita Rubrika Stars Stars

Ona svakako želi stvoriti poslovni model koji uravnotežuje financije i kreativnu slobodu. “Kao CEO, usmjerila sam Annu Hu na put poslovanja bez zajmova i ulagača. To je jedini način da zadržimo vlastiti duh dizajna i ne podliježemo komercijalnim zahtjevima, ali to ne znači da želim da ostanemo mali", poručila je. “Želim iskoristiti sljedećih 15 godina da se proširim u moderno carstvo visokog nakita s 10 međunarodnih lokacija. Upravo sam završila privatnu turneju po zapadnoj obali SAD-a i, iznenađujuće, postoji velika potražnja za mojim brendom u Silicijskoj dolini. Također, četiri godine živim u Monaku gdje gradim svoju radionicu i atelier", zaključila je. Jasno nam je da su pred Annom velike stvari, da ima jasnu viziju što želi postići i iskreno se nadamo da će joj se karte posložiti jednako precizno i veličanstveno kao što ona slaže dragulje u komade nakita koji oduzimaju dah. I, ako ćemo potpuno iskreno, malo joj je tko ravan u tome.

 

Photo: Instagram @thefrenchjewlerypost

Komentari 0