- Prije pet godina Cartier je predstavio impresivan umjetnički koncept nazvan 'Nuage Parfumè' odnosno priliku svijetu da miris otkrije u potpuno novom formatu
- Ovog prosinca priča je dobila svoj nastavak zahvaljujući Maisonovoj parfumerki Mathilde Laurentm koja je osmislila 'The Scented Myth', događaj koji nam omogućuje da miris osjetimo pomoću svjetla, slika i zvuka
- Ovo jedinstveno putovanje krenulo je u Parizu, a u narednim će se godinama nastaviti diljem svijeta
Cijeloga smo života vjerovali da je parfemu mjesto u bočici. A onda se pojavio Cartier, odlučivši pretvoriti novi parfem u jedinstveni doživljaj kojemu je cilj zaljubljenicima u olfaktivne kreacije, ali i rad ove legendarne draguljarske kuće pružiti priliku da parfem dožive na potpuno novi način.
OSNI 2, s misijom transformacije načina na koji mirišemo parfem, stigao je u Pariz ovog prosinca. Nuđenje svijetu prilike da miris otkrije u potpuno novom formatu ono je što je inspiriralo originalni OSNI ili kako ga Cartier zove - prvi neidentificirani mirisni objekt, još 2017. godine. Tada je osmišljen impresivan umjetnički koncept nazvan 'Nuage Parfumè', usredotočen na staklenu kocku postavljenu na umivaonik Palais de Tokyja koja je nastojala uhvatiti miris zraka i neba. Pripadnici javnosti pozvani su tada da se popnu spiralnim stubištem unutar kocke i provire svoje glave iznad doslovnog sloja oblaka.
Ovoga se puta priča nastavlja kroz 'The Scented Myth' koji je ponovno dizajnirala Maisonova parfumerka Mathilde Laurent, a ovaj je jedinstveni događaj opisan kao susret svjetla i mirisa koji nastoji poboljšati našu sposobnost da osjetimo miris pomoću svjetla i slika. Ideja je, naime, da naš vid, zvuk i ostala osjetila mogu učiniti da naš parfem miriše još bolje.
'OSNI 2 je istinska imerzivna instalacija gdje svjetlo i miris istovremeno uvode božansku prisutnost simboličnog stvorenja Panthera. Pokazuje snagu olfakcije spajanjem svih osjetila i javnosti nudi iskustvo sinestezije. Zaista poziva posjetitelje da obnove svoj odnos s parfemom kroz izravnu i jedinstvenu interakciju. Nije svjetlo ono što pojačava miris, već vid i miris koji pojačavaju jedno drugo. OSNI 2 se bavi svim osjetilima kroz svjetlo, miris, vid i zvuk. Sva su osjetila jednako važna za otkrivanje parfumerije na nov način' riječi su kojima je Mathilde predstavila novu ekskluzivnu interaktivnu instalaciju.
Iako ovo uzbudljivo putovanje kreće u Parizu, svi oni koji se u najromantičnijem gradu na svijetu neće moći naći ovog prosinca imat će priliku doživjeti ga na nekoj od njegovih brojnih stanica diljem svijeta, dodala je Mathilde. "OSNI 2 je putujuća instalacija koja će biti vidljiva na različitim mjestima tijekom sljedećih godina. Moja motivacija je otvoriti olfaktornu ljepotu i snagu javnosti, bez boce, u potpunoj slobodi osjeta i uzdignutosti duše koju to donosi, tako da nikad ne znamo što će budućnost donijeti", poručila je.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.