- Magareće je mlijeko odavno poznato po svojim brojnim blagotvornim učincima - ima anti-age svojstva, hidratizira kožu, djeluje protuupalno te k tome njeguje i jača kosu
- Inspirirana upravo njegovim moćima, Sanja Bošnjak Vukšić odlučila ga je učiniti glavnim sastojkom svih proizvoda svog brenda prirodne kozmetike
- MyClea je brend nastao iz čiste ljubavi prema kozmetici i prirodnim sastojcima, a danas u ponudi ima sedam pažljivo osmišljenih i formuliranih proizvoda
Magareće mlijeko stoljećima se koristi zbog svojih ljekovitih i kozmetičkih svojstava, a ponovno je sve popularnije i u industriji ljepote. Ono sadrži visoke razine vitamina A i E koji su poznati po svojim anti-age svojstvima, budući da pospješuju regeneraciju stanica kože, smanjuju sitne linije i bore te poboljšavaju elastičnost kože, a k tome odlično hidratizira kožu zahvaljujući visokoj razini masnih kiselina koje zadržavaju vlagu.
Uz to, magareće mlijeko sadrži mliječnu kiselinu koja djeluje kao nježni piling koji pomaže ukloniti mrtve stanice kože, a što u konačnici poboljšava cjelokupnu teksturu kože. Osim što njeguje kožu, magareće mlijeko poznato je i po svojim protuupalnim spojevima koji mogu pomoći u smirivanju nadražene ili osjetljive kože, a što ga čini odličnim izborom za one s osjetljivom kožom.
No, koža nije jedina koja ima koristi od magarećeg mlijeka - korisno je i za kosu budući da sadrži vitamine i minerale koji pomažu u njezi i jačanju kose, čineći je manje sklonom lomljenju i oštećenju. Koliko je usitinu blagotvorno na brojne načine, možda najbolje govori ona dobro poznata legenda koja je, vrlo vjerojatno, puno više od legende - da se čak i Kleopatra obožavala kupati u magarećem mlijeku te je zbog njega uvijek imala njegovanu kožu.
I sama ljubiteljica prirodne kozmetike koja pazi koje sastojke stavlja na svoju kožu, Sanja Bošnjak Vukšić dugo je sanjala o svom vlastitom brendu s proizvodima od kvalitetnih sastojaka, a razmišljajući o tome što i kako napraviti, sinula joj je ideja da se njezini proizvodi baziraju na sastojku koji se od davnina koristi u kozmetici i za njegu kože, a koji nije toliko zastupljen u današnjoj kozmetici, ili barem ne onoj na hrvatskom tržištu. I tako se rodila MyClea.
Brend nastao iz čiste ljubavi prema kozmetici i prirodnim sastojcima danas u ponudi ima sedam pažljivo osmišljenih i formuliranih proizvoda: nježni piling, micelarnu vodu, lagana dnevnu i bogata noćnu kremu za lice, kremu za tuširanje, kremu za ruke te mlijeko za tijelo, a upravo krema za ruke i micelarna voda slove za najpopularnije. Krema za ruke je lagane teksture, brzo se upija, a opet ostavlja ruke njegovanima i štiti ih od isušivanja, a micelarnu vodu mnogi znaju koristiti kao tonik jer ne ostavlja osjećaj zatezanja kao ostale micelarne te baš zbog magarećeg mlijeka pruža osjećaj nahranjene kože.
U planu, otkrivaju nam, imaju još neke novitete, a kako se brend bude razvijao, cilj im je biti još inovativniji i kreativniji. Inspiraciju, kažu, crpe iz stvari koje ih okružuju i trude se da njihovi proizvodi ne budu tipični proizvodi koje se može kupiti u svakoj drogeriji već da, uz pomno birane sastojke, budu drugačiji i posebniji. A budući da je upravo visokokvalitetno magareće mlijeko glavni sastojak svih njihovih proizvoda, rekli bismo da su u svome naumu definitivno uspjeli.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.