Ne možeš odoljeti kupovini čokoladice? Istraživanje pokazuje da je za to krivo njezino pakiranje
- Kada se nalazimo u prehrambenoj trgovini teško je odoljeti kupnji čokoladica i slatkiša?
- No znaš li da to nije nužno povezano s našom željnom za slatkim, već njihovim pakiranjem?
- Istraživanje je pokazalo kako boja pakiranja uvelike utječe na naš stav o okusu i teksturi čokoladice
U trgovini ne možeš odoljeti kupnji čokoladice? To ne znači nužno da si velika obožavateljica slatkog, već postoji mogućnost i da si pala na marketinški trik. Studija objavljena u 'International Journal of Gastronomy and Food Science 'ispituje kako boja pakiranja čokoladnih proizvoda utječe na preferencije kupaca te njihova očekivanja vezana uz okus i teksturu čokoladice.
Tijekom istraživanja je uočeno kako boja omota čokolade uvelike utječe na očekivanja ispitanika vezana uz slatkoću, gorčinu, voćnosti i druge elemente okusa svake čokolade. Dvije su skupine ispitanika probale uzorke mliječne i tamne čokolade koji su bili zapakirani u crne, plave, smeđe, zelene, crvene, ružičaste i žute omote.
Ispostavilo se da su ispitanici očekivali da će čokolade imati najmanje slatkast, odnosno gorkast okus kad su zamotane u crnu ambalažu, ali očekivali su puno slađu čokoladu zapakiranu u žuti i ružičasti omot.
Ovaj namaz od samo dva sastojka ima isti okus kao krema iz Kinder Buena. Moraš ga isprobati!
Unatoč očekivanjima, mliječna čokolada iz crne ambalaže proglašena je onom s najboljim okusom. Jedan od zaključaka studije bio je da boja može imati inverzne učinke na očekivanu naklonost, ovisno o vrsti čokolade. Dakle, sljedeći put kad poželiš čokoladicu i nađeš se u prolazu sa slatkišima, imaj na umu da je ono što vidiš pred sobom svrhovito osmišljena strategija. Naravno, to ne znači da će nas ona samo tako zaustaviti u našoj namjeri, zar ne?