Life&style 07. kolovoza 2020.

Znaš li da otisak od čarapa koji ostaje urezan na koži može imati veze s tvojim zdravljem?

clayduda / Reddit.
  • Otisak od čarape koji ostane s vremena na vrijeme na tvojem zglobu može značiti da si kupila par s kvalitetnom gumicom koja sprječava da one skliznu
  • No, ako se taj otisak viđaš sve češće, može biti da se ipak radi o problemima sa zdravljem
  • Donosimo ti moguće razloge, a ako imaš neki od tih simptoma, naše preporuke su da se savjetuješ s liječnikom

Svaki put se iznenadimo koliko je ljudsko tijelo zanimljivo te na koliko sve načina nam daje do znanja da nešto nije u redu. S godinama naučimo shvaćati i otkrivati znakove, a ne ih ignorirati kako to zna biti u mlađim danima. Na razne načine nam otkriva kako se unutar nas nešto događa, a jedan od njih su i tragovi na koži. Odnosno, precizirat ćemo da se radi i otiscima koje čarape ostavljaju na zglobovima. 

Možda vas zanima... I dobro i loše: Što se događa s tvojim tijelom ako piješ mlijeko baš svaki dan? Rubrika Life&style Life&style

Ako ti se to događa s vremena na vrijeme, ne moraš se brinuti, no ako je to česta pojava savjetujemo ti da posjetiš liječnika. Postoji čak nekoliko razloga zbog koji se to događa.

Visoki krvni tlak

Ako ti se javlja osjećaj otečenih nogu, razlog može biti višak tekućine koji se prikuplja u zglobovima. To samo po sebi obično nije bolno, ali ako imaš čarape tada može izazvati nelagodu. Visok krvni tlak uzrokovan je zadržavanjem vode u tijelu te otežava srcu transport krvi u tijelo. Tijelo reagira na način da taloži vodu u nogama i stopalima.

 | Autor: Shutterstock/Instagram Shutterstock/Instagram

Proširene vene

Kad vene u tvojim nogama oslabe onda ne mogu dovoljno brzo vratiti krv u srce. Krv se tada podiže u venama nogu te dovodi do bolnog oticanja. Ovo je jedan od čimbenika proširenih vena. Ako redovito čarape ostavljaju otiske na tvojim nogama, tijelo ti želi poslati signal da vene ne dopuštaju dotok krvi u srce.

Možda vas zanima... Je li ti je urin odjednom postao pjenušav? Kad se trebaš zabrinuti? Rubrika Life&style Life&style

Dehidracija

Kad tijelo ne dobiva dovoljno vode može doći do oštećenja krvnih žila. Oštećene vene onda mogu početi stvarati mala curenja koja omogućuju nakupljanje tekućine u okolnom tkivu. Uobičajena mjesta gdje ćemo to primijetiti su stopala i zglobovi. A otisci čarapa mogu ukazivati upravo na ovaj slučaj.

Nuspojave lijekova

Određeni lijekovi mogu izazivati oticanje potkoljenice. Neke vrste antidepresiva i lijekova za krvni tlak mogu dovesti do neugodnog osjećaja natečenih stopala. Također, i određene vrste kontracepcije, osobito pilule koje sadrže estrogen, mogu promijeniti razinu hormona u ženskom tijelu pa tako izazvati oticanje nogu i zadržavanje vode.

Vrlo vjerojatno nemaš razloga za brigu, ali ako ti se otisci učestalo ponavljaju i sve su intenzivniji, najbolje je da se posavjetuješ sa svojim liječnikom.

Možda vas zanima... 6 znakova koji vrište da nosiš grudnjak pogrešne veličine Rubrika Life&style Life&style

Komentari 0