Life&style

Želiš više vremena za sebe? Evo kako ćeš uštedjeti svaki dan 30 minuta...

  • Imaš problema obaviti sve zadaće u jednom radnom danu?
  • Bez brige – nisi jedina! Naime, premda živimo puno „brže“ nego prije, uvijek nam nedostaje još malo vremena da napravimo sve što smo zamislile
  • Otkrit ćemo ti neke trikove s pomoću kojih ćeš „dobiti“ najmanje 30 minuta na dan 

Imaš osjećaj da bi dan trebao imati najmanje 25 sati kako bi uspjela sve napraviti? Toliko obaveza u jednom danu, a vrijeme toliko sumanuto leti da ponekad ne znamo gdje nam je glava. Međutim, možeš se poštedjeti stresa – ako dobro iskoristiš ove trikove, svaki dan ćeš lako uštedjeti 30 minuta…

1. Napravi prepreke do „neželjenih potrošača vremena“

Jesi li sklona gubiti nepotrebno vrijeme (npr. surfanjem po Internetu ili stalnim buljenjem u mobitel), onda spriječi pristup tim „potrošačima“. Naime, svaki dan gubimo nevjerojatno puno vremena na taj način. Ako ti je Facebook preveliko opterećenje u uredu - zablokiraj ga (makar ne neko vrijeme)! Ako ti stalno pogled bježi na mobitel, makni ga iz dohvata ruku – npr. stavi ga u zaključanu ladicu. 

via GIPHY

2. Isplaniraj ranije završiti zadatke 

Koliko god to čudno zvuči: ako imaš tjedan dana za neki zadatak, onda obično i potrošiš tjedan dana za to. Zbog toga si postavi raniji rok. Tako ćeš izbjeći odugovlačenje, a dobiveno slobodno vrijeme možeš iskoristiti za druge zadatke. 

Možda vas zanima Otkrij koji je posao idealan za tebe prema tvojim horoskopskim osobinama... Rubrika Life&style Life&style

3. Nemoj sortirati emailove

Možda zvuči organizirano ako sortiraš svoju elektronsku poštu i emailove fino složiš po temi ili prema pošiljatelju. Međutim, činjenica je da ćeš za to potrošiti puno vremena. S jedne strane sortiranje emailova zahtijeva puno vremena, a s druge strane se pokazalo da ti treba više vremena da pronađeš neki email. Ako ostaviš sve emailove u inboxu, lako ćeš pronaći ono što tražiš navođenjem ključne riječi. 

4. Izbjegni nepotrebne emailove 

Ljubaznost u uredu i kolegijalno ponašanje su jako važni. Međutim, to nas može koštati vremena. Umjesto da kolegama svaki puta šalješ „Hvala!“ putem emaila, radije im se drugi puta usmeno zahvali. 

via GIPHY

5. Budi jedan sat offline

Biti uvijek dostupna ima svoje prednosti. Međutim, mnogi kanali do kojih se može doći do tebe mogu biti veliki potrošač vremena. Naime, ako nas za vrijeme posla stalno ometaju emailovi, telefon, mobitel, kolege koje svrate u ured i slično, manje ćemo napraviti te nećemo biti potpuno koncentrirane. Zbog toga sat vremena dnevno isključi email, mobitel te zaključaj vrata ureda (ako je to uobičajeno u tvojoj tvrtki, stavi znak na vrata da te ne ometaju). Vidjet ćeš koliko ćeš učinkovito raditi tih sat vremena… 

6. Zaboravi na multitasking 

Mit je da ćeš brže završiti s poslom ako radiš više stvari odjednom. Činjenica je da je mozak ubrzo preopterećen te – kao i ti sama – brže se umara. Zbog toga uvijek radi na jednom zadatku. Osim što ćeš ga bolje obaviti, imat ćeš više energije za sljedeći. 

Možda vas zanima Ljudi koji kasne zapravo su sretniji od onih koji stižu na vrijeme - razlog je logičan Rubrika Life&style Life&style

7. Počni s najneugodnijim 

Naporan zadatak može nam upropastiti cijeli dan. Zbog toga je najbolje odmah ga obaviti. Kad jednom skinemo teret s leđa, glava je odmah slobodna za daljnje zadatke koje nam donosi dan

8. Prepoznaj „svoj sat“ 

Netko je jutarnji tip, a netko tek popodne uhvati pravu formu. Saznaj koje je tvoje najproduktivnije vrijeme te pazi na to da tada doista radiš. Sastanke i stanke za kavu izbjegavaj u to vrijeme. 

via GIPHY

9. Ugovori termin sa samom sobom 

Sigurni put do veće produktivnosti je ako zakažeš termin sa samom sobom. Tako ćeš najbolje provesti točke 5 i 8. Dodatni plus je u tome da si „nedostupna“ za kolege ako oni žele u to vrijeme zakazati sastanak s tobom. Tako dobiveno vrijeme možeš iskoristiti za zadatke koji zahtijevaju punu pažnju te više vremena.  

Photo: Shutterstock/Instagram

Komentari 0