Life&style 1844 prikaza 12. srpnja 2019.

Vježbaš, a ništa?! 5 razloga zašto još ne vidiš rezultate treninga

Profimedia/Instagram.

  • Već neko vrijeme vježbaš i ovaj si put to shvatila prilično ozbiljno? 
  • Međutim, to se baš i ne vidi na tvom tijelu? Provjeri gdje točno griješiš
  • Možda čak i pretjeruješ s vježbanjem i ne odmaraš tijelo

Uložila si puno novaca i truda kako bi isklesala tijelo i bila fit, a rezultati nikako da dođu – premda smatraš kako se svojski znojiš na treningu? Često se događa da provodimo sate i sate u teretani ili na nekom drugom intenzivnom treningu, a rezultati nikako da postanu vidljivi. Možda nesvjesno radiš neke od ovih pet najčešćih pogrešaka…

 | Autor: Profimedia/Instagram Profimedia/Instagram

Nemaš rutine 

Doduše, baviš se sportom, ali ponekad zanemariš trening, a često i tulumariš između treninga, a da ne spominjemo da ne paziš što i koliko jedeš? Onda se isplati uvesti rutinu te si napraviti konkretan plan. Na primjer, uzmi si dva sportska dana u tjednu te napravi plan prehrane. Tako ćeš uvijek imati pregled što radiš i jedeš. Osim toga, zadani cilj je izvrsna samomotivacija. 

Ne odmaraš se dovoljno 

I kod sporta vrijedi izreka „manje je više“. Nema smisla svakodnevno trenirati, jer tijelo treba odmor kako bi se oporavilo. U suprotnom dolazi do pretreniranosti, a to je kontraproduktivno za tjelesno stanje. Između treninga trebala bi imati barem jedan dan odmora ili eventualno raditi lagane aktivnosti poput joge. Ovisno o kondiciji, tri dana sporta tjedno je idealno. 

Ne paziš na prehranu 

Nažalost, puno treniranja neće ti ništa donijeti ako ne paziš na prehranu i konzumiraš nezdrave stvari. Pazi na to da unosiš puno bjelančevina, a izbjegavaš industrijski šećer. 

Možda vas zanima... Zbogom, vodo s limunom! Novi hit za mršavljenje je voda s jabukom i cimetom Rubrika Life&style Life&style

Možda vas zanima... Nije dijeta, nije vježbanje, ali ovako potrošenih 15 minuta pomažu mršavljenju Rubrika Life&style Life&style

Radiš samo najnužnije 

Naravno da trebaš trenirati onoliko koliko to podnosi tvoje tijelo. Ali, svoj trening možeš polako pojačavati tako da povremeno napraviš po jedan sklek ili čučanj više. Nakon nekog vremena rezultati će biti vidljiviji. 

Nestrpljiva si 

Ako se nakon osam tjedana napornog treninga ne vide rezultati, nemoj odustati! Kod mnogih ljudi treba više vremena, pa trebaš biti uporna. Kad se pojave prvi rezultati i kad osjetiš slatkoću uspjeha, motivacija će se vratiti! 

Komentari 0