Life&style 10. ožujka 2020.

Problemi sa spavanjem u 40-ima ili 50-ima? Ovih nekoliko stvari će ti sigurno pomoći...

Shutterstock/Instagram.
  • Ah, nekada si mogla spavati koliko god želiš
  • A u 40-tima si odjednom izgubila taj talent?
  • Je li to loše i što možeš napraviti protiv toga, otkrit ćeš ovdje

Što smo starije, trebamo manje sna – zato nemirna noć nije toliko dramatična. Međutim, to je široko raširen nesporazum, odnosno – neistina! Prema „National Sleep Foundation“, i u 40-tima trebamo jednaku kvalitetu sna kao i kad smo bile tinejdžerke.

Zašto je loš san toliko nezdrav

Tko svom tijelu ne priušti dovoljno sna, izlaže se nepotrebnom stresu. A to nakon dužeg vremena može imati neželjene posljedice – poput ispadanja kose, glavobolje ili čak napadaja gladi. Svejedno koliko je čovjek star, uvijek mu je potrebno jedno: dobar san!

via GIPHY

Poboljšaj kvalitetu sna

Što je to dobar san? Počne tako da brzo zaspiš, potom dugo spavaš te se nježno i lako probudiš. Na sreću, postoje mnoge mogućnosti da poboljšaš svoj san. Evo nekoliko najboljih savjeta…

Kako brže zaspati:

• Osloni se na moć prirode. Miris lavande djeluje smirujuće, a kapljice odoljana opuštaju.

• Navečer izbjegavaj plavo svjetlo od mobitela, laptopa ili tableta. To svjetlo sprječava nastanak hormona sna – melatonina.

• Možda ne zvuči seksi, ali doista pomaže: nosi čarape u krevetu. Naime, tako će ti žile u stopalima biti zagrijane, što rezultira time da lakše zaspiš.

via GIPHY

Za spavanje:

• Većina ima pretoplu spavaću sobu. Idealna temperatura za spavanje iznosi negdje između 15 i 19 stupnjeva.

• Pokrij se s teškim pokrivačem. Takvi prekrivači smanjuju smetnje pri spavanju pa čak i napadaje straha. Nježnim pritiskom se tijelo i živčani sustav opuštaju.

• Spavaj gola! Dok spavamo, tjelesna temperatura nam se prirodno smanjuje. Pidžama podiže temperaturu te se tako ometa ritam sna.

Možda vas zanima... Spavaš li dovoljno? Donosimo ti kako možeš izračunati svoje idealno vrijeme za odlazak u krevet Rubrika Life&style Life&style

Za buđenje:

• Mala promjena s velikim djelovanjem: promijeni zvuk budilice na mobitelu u laganu glazbu ili tihe zvukove poput cvrkutanja ptica.

• Nemoj direktno gledati u mobitel – to povećava razinu stresa. Najbolje je isključiti pametni telefon preko noći ili ga prebaciti na avionski-modus. Tako ćeš izbjeći noćno zračenje, a ujutro te neće čekati 1000 poruka i vijesti.

• Rastegni se dok si još u krevetu. Osim što će ti to učiniti dobro te poboljšati fleksibilnost, aktivirat će krvotok te polako razbuditi tvoje tijelo.

via GIPHY
 

miss7 predstavlja novi originalni video serijal "Kat po kat s Kim Končar" u kojem će naša novinarka i mlada glumica Kim Končar ugostiti poznate hrvatske zvijezde u usponu stubama naše poslovne zgrade. Kao i uspon, pitanja će gostima postajati sve teža pa tako neće nedostajati i škakljivih tema. U prvoj epizodi gost je modni stilist Marko Grubnić.  
 

Komentari 0