Life&style 05. veljače 2020.

Spavaš li dovoljno? Donosimo ti kako možeš izračunati svoje idealno vrijeme za odlazak u krevet

Shutterstock/Instagram.
  • Pitaš se zašto se ujutro uvijek osjećaš umorno i pospano?
  • Moguće je da ideš spavati u pogrešno vrijeme!
  • Stoga baci oko na ovaj kalkulator – sa dva klika ćeš otkriti kada doista moraš ići spavati

Ponekad se nakon sedam sati sna osjećamo potpuno odmorne i opuštene. A drugi dan se – premda smo jednako dugo spavale – osjećamo totalno umorno. Zašto je to tako? Za vrijeme sna imamo više 90-minutnih ciklusa spavanja koji su podijeljeni na lagane, duboke i REM-faze sna.

Značenje faza spavanja

Ako se probudimo za vrijeme lagane ili REM faze sna, uglavnom se osjećamo dobro i odmorno. Problematičnije je ako nam budilica zazvoni za vrijeme duboke faze sna. Pošto nas trgne iz sna, osjećamo se ekstremno umorno.

Možda vas zanima... Ako imaš problema sa spavanjem, ove namirnice će ti pomoći da lakše zaspeš Rubrika Life&style Life&style

Idealno vrijeme za spavanje

Dakle, kada bismo trebale ići spavati kako bismo sljedeće jutro započele odmorne i pune energije. To znaju stručnjaci sa internetske stranice sleepcalculator.com. Oni kreću od pretpostavke da je potrebno 15 minuta da zaspemo te predlažu sljedeća vremena za odlazak na spavanje:

Ako ustaješ u 6 sati ujutro: 20:45, 22:15, 23:45

Ako ustaješ u 7 sati: 21:45, 23:15, 00:45

Ako ustaješ u 8 sati: 22:45, 00:15, 01:45

OVDJE možeš sama testirati kalkulator te izračunati svoje vlastito vrijeme za odlazak na počinak.

anketa | Autor: miss7 miss7

Možda vas zanima... Čini li spavanje u grudnjaku zapravo više koristi ili štete tvojim grudima? Rubrika Life&style Life&style

Ne možeš zaspati? Isprobaj ovu metodu: 

Ako teško zaspiš, možda će ti pomoći ovaj prirodni lijek za san koji se naziva se metoda 4 -7- 8. Jednostavna je upravo tako kako i zvuči. Kao prvo, udobno se smjesti u krevetu u pozu u kojoj inače najlakše zaspeš i najradije spavaš. Sad udiši zrak kroz nos četiri sekunde, zadrži dah sedam sekundi, a onda polako izdiši osam sekundi. Broji u sebi. Ponovi sve dok ne zaspeš. To je sve što moraš naučiti! 

Naime, kad usvojimo određeni ritam disanja, svjesno i fokusirano, takav ritam postepeno usvaja i naš autonomni živčani sustav. No, prava promjena nekima se neće dogoditi preko noći i zato ovu metodu disanja u krevetu treba prakticirati i s vremenom, proizvest će sve one promjene koje priželjkujemo.

 

POGLEDAJ PETU EPIZODU VIDEO SERIJALA BY MISS7 "MISS7 SE UDAJE": FOTOGRAF I GLAZBA

 

 

 

Komentari 0