Life&style 31. srpnja 2020.

Ovih 8 stvari nikako ne bi više trebala raditi kad živa u termometru prijeđe 30 stupnjeva

Shutterstock.
  • Nakon promjenjivog vremena koje nije ličilo na klasično ljetno, napokon su stigle prave ljetne temperature
  • Naime, zadnjih nekoliko dana fino je zatoplilo, a živa u termometru bi duže vrijeme mogla pokazivati iznad 30 stupnjeva
  • Stoga je dobro pripremiti se na vrućinu te imati na umu ovih osam stvari koje se ne preporučuju po velikim vrućinama

To da se ljeti treba piti puno tekućine te izbjegavati direktno sunce, to si sigurno već znala. Međutim, jesi li znala i za ovih osam stvari?

Tuširanje hladnom vodom

Nakon vrućeg ljetnog dana u uredu najradije bismo skočile pod hladan tuš. Međutim, budi oprezna! Ono što se u prvom trenutku čini dobrim, nakon nekoliko minuta više i nije baš tako ugodno. Naime, hladna voda signalizira tijelu da je hladno. Tijelo onda počinje proizvoditi toplinu, krvne žile se skupe te se tako čuva toplina tijela. Rješenje: radije se istuširaj mlakom vodom.

via GIPHY

Teška hrana

Premda volimo jesti pizze, njoke sa sirom, hamburgere i sl., kada je vani 30 stupnjeva radije jedi salatu, hladnu juhu ili tjesteninu od tikvica. Zašto? Tijelo ima i na normalnim temperaturama već dovoljno posla s probavom masnih, teških jela. Ako je još i vruće, dolazi brzo do svojih granica. Plus: probava proizvodi više topline u tijelu.

Možda vas zanima... 5 trikova koji će ti pomoći da se spremiš i izgledaš svježe kad si u žurbi Rubrika Beauty Beauty

Piti alkohol

Lijepu ljetnu večer zamišljamo si ovako: dobri razgovori s prijateljima i čaša hladnog vina u ruci. Međutim, kad su temperature iznad 30 stupnjeva, zamijeni radije vino, pivo i sl. sa sokom, bezalkoholnim pivom ili koktelima bez alkohola. Kad se naše tijelo bori s vrućinom, alkohol snažnije djeluje. Plus: širi krvne žile, umara i od njega nam natiču noge. Dobra alternativa je i topli voćni čaj.

via GIPHY

Baviti se sportom na popodnevnom suncu

Tko se na 30 stupnjeva bavi sportom, riskira preopterećenje krvotoka. Dobro vrijeme za vježbanje ljeti su prvi sati dana. Tada je zrak još svjež i hladniji, a sport neće predstavljati napor za tijelo kao u popodnevnim satima.

Prehladno jesti i piti

Sladoled ili ledeno hladno piće na vrućini zvuči fenomenalno. Međutim, može izazvati glavobolje, jer se zbog temperaturne razlike mogu suziti krvni sudovi – osobito u glavi. Taj problem događa se osjetljivim osobama. Dakle, ako si sklona tome da ti se „zamrzne mozak“, radije se odrekni nekoliko dana sladoleda i sličnih ledenih stvari. Radije pojedi komad lubenice.

via GIPHY

Provjetravati tijekom dana

Osobito ljeti želimo stalno svježi zrak u vlastita četiri zida. Provjetravati trebaš – osobito ako ti je stan okrenut prema jugu – ipak isključivo ujutro i noću. Inače zatvori prozore i spusti rolete ili navuci zastore kako ne bi ulazila vrućina.

Možda vas zanima... Pazi što piješ ovo ljeto! 8 stvari koje većina nas stavlja u pića, a mogu nam itekako naškoditi Rubrika Life&style Life&style

Napuniti auto do maksimuma

Benzin i dizel šire se na vrućini za nekih dva posto. Zbog toga nikada nemoj ljeti puniti auto do vrha, osobito ako se voziš na kratke udaljenosti.

via GIPHY

Skakati u hladnu vodu

Ići nakon posla brzo u more ili na bazen uvijek je dobra ideja. Međutim, ako si jako vruća – nemoj skakati u hladnu vodu! Radije idi polako u vodu i polako se hladi prskanjem vode po tijelu. Ako vruća skočiš u hladnu vodu, tijelo će reagirati eventualno sa šokom.

Možda vas zanima... 5 napitaka stvorenih za ljeto: potiču izmjenu tvari u organizmu i hidratiziraju Rubrika Life&style Life&style

Komentari 0