- Kobilje mlijeko ima brojne blagodati za naše zdravlje, a upravo u želji da izliječe bronhitis dvojice sinova, Tamara i Zoran pokrenuli su jednu od najljepših domaćih poduzetničkih priča
- Živeći na idiličnim proplancima Bilogore, krenuli su stvarati vrhunsku kozmetiku od kobiljeg mlijeka koja je prvotno oduševila njihove prijatelje i poznanike, a zatim i brojne klijente krug kojih se neprestano širi
- Otkrili su nam kako je sve krenulo, što znači ime brenda, ali i čemu se nadaju u novoj godini
O blagodatima kobiljeg mlijeka na naše zdravlje svjedoče azijski zapisi stari više od 2500 godina, a Rusi su ga još u 19. stoljeću počeli koristiti u terapeutske svrhe te su imali na desetke kumisnih bolnica u kojima su provodili terapiju sa svježim i fermentiranim kobiljim mlijekom. Njegova konzumacija pridonosi očuvanju zdravlja srca i krvožilnog sustava, pomaže održavanju uravnotežene i zdrave crijevne mikroflore, jača imunitet i štiti organizam od bakterija i virusa, a uz sve to pomaže i kod alergija, bolesti probavnog i dišnog sustava te kožnih oboljenja.
Upravo kako bi sinove Jana i Frana izliječili od bronhitisa, supružnici Tamara i Zoran Rebić okrenuli su se proizvodnji kobiljeg mlijeka, a što ih je na kraju dovelo do toga da su i svima nama ostalima blagodati kobiljeg mlijeka odlučili poslužiti kroz vrhunsku kozmetiku koju proizvode.
Na predivnim proplancima Bilogore gdje žive imaju petnaestak konja, a kozmetiku od kobiljeg mlijeka počeli su proizvoditi prvi u Hrvatskoj. Budući da oboje konje vole još od malih nogu, svoj su brend nazvali Mabrouk prema svom arapskom konju Mabrouku Amoru. On je, kažu, nažalost obolio i uginuo prije dvije godine, a osim što je ime brenda posveta njemu, sama riječ mabrouk na arapskom znači blagostanje i zahvalnost i prikladno opisuje osjećaje koje dijele prema ovim plemenitim životinjama.
Asortiman prirodne kozmetike trenutačno čini pet visokokvalitetnih proizvoda - sapun koji je bio prvi proizvod koji su napravili i kojim su oduševili prijatelje i poznanike, te krema, šampon, losion i balzam za tijelo, a koristiti ih, kažu, mogu baš svi, iako ih najčešće biraju osobe s detmatološkim problemima - psorijazom, dermatitisom i ekcemima. Uz to, veoma su pogodni i za njegu bebine i osjetljive kože pa je krug onih koji im se okreću sve širi.
Svoj su brend imali prilike predstaviti i u Europskom parlamentu u Bruxellu kao inovativni proizvod, a njegovu je vrijednost prepoznao i naš najveći drogerijski lanac. “Naše je proizvode prepoznao dm te smo s njima pokrenuli suradnju, a proizvodi su, uz to, dostupni i na našem webshopu te u manjim trgovinama koje podržavaju hrvatske proizvodače prirodne kozmetike”, kažu nam, ističući kako, unatoč tome što su maleni i mladi brend, zahvaljujući kvaliteti mogu konkurirati velikim proizvodačima.
Ni ova, kao ni mnoge druge priče, vjerojatno ne bi bila ni upola toliko uspješna da u nju nije utkano puno ljubavi i želje da svladaju sve izazove koji im se nađu na putu, a za godinu pred nama se, kažu, nadaju da će biti ona u kojoj će svjetlo dana ugledati i neki novi proizvodi. U njihovu kvalitetu uopće ne sumnjamo i jedva ih čekamo isprobati!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.