- Poduzetnice 3.0 konferencija je u organizaciji miss7 koja je okupila uspješne poduzetnice i stručnjake
- Dobile smo pregršt savjeta za pokretanje vlastitog biznisa
- A jednom kada se biznis pokrene, trebaju nam svi mogući alati koji nam mogu pomoći pojednostaviti poslovanje
Zbog puno paprilogije i pravila, u biznis vodama nekad nije lako plivati. Kako si olakšati život i poslovanje, na konferenciji Poduzetnice 3.0 otkrila nam je Vinka Ilak, članica Uprave Fine. U razgovoru s moderatoricom Izabelom Vrtar, Vinka je podijelila savjete koji mogu pomoći poduzetnicima da prebace što više procesa online.
Tako se npr. već sami proces registracije poduzeća može napraviti online uz servis START koji omogućuje da osnujete društvo na jednostavan način, a tako možete osnovati obrt, d.o.o. i j.d.o.o. Jednom kada se poduzeće osnuje, svi procesi se mogu digitalizirati i tako se mogu ostvariti značajne uštede pomoću usluge Digit.ALL.
Vinka nam je također dala i savjete kako spriječiti na minimum nepredviđene situacije. "Kao prvo, bitno je napraviti poslovni plan i voditi kontrolu troškova jer ćete se onda lakše ćete se nositi s bilo kojom situacijom." Također, bitno se informirati o tržištu i trendovima u branši te komunicirati s drugim poduzetnicima - većina ljudi želi pomoći i razmijeniti iskustva.
Konkurenciju i njihovu likvidnost možete pratiti i putem usluge Info.BIZ.
"Treba i pratiti sve nove stvari koje dolaze, ne opirati im se zbog straha. Sve smo više okruženi user friendly tehnologijom i to treba iskoristiti u svoju korist." - zaključila je Vinka.
Partneri projekta Poduzetnice 3.0 su Erste banka, Phillip Morris Zagreb, Udruga društava za upravljanje mirovinskim fondovima i mirovinskih osiguravajućih društava, Fina i Cedevita.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.