- Prepoznatljivi sjajni najlon Moncler zimskih jakni blista već 70 godina
- Brend ovu okruglu godišnjicu obilježava posebnom kampanjom "Extraordinary Forever"
- Limitirane kolekcije, izložbe i revije samo su dio proslave koja će trajati 70 dana
Slavni talijanski brend Moncler zimske odjeće, najpoznatiji po modelima toplih i stylish puffer zimskih jakni, ove godine na poseban način slavi 70. godinu postojanja. Luksuzni brend koji su 1952. u Monestier-de-Clermont, malom planinskom selu u Francuskoj, osnovali René Ramillon i Andrè Vincent, stvoren je s fokusom na sportsku odjeću za planine, no otad je izrastao u nešto mnogo više. I samo ime brenda poteklo je od skraćenice za naziv mjesta u kojem je nastao.
Moto brenda "rođen u planinama, živi u gradu", stvarnost je još od 1980-ih, kad je pod stilskim vodstvom Chantal Thomas, Moncler napravio svoj prijelaz s planina u grad i postao kultna zimska odjeća za generaciju mladih. Vodstvo brenda je 2003. preuzeo Remo Ruffini, koji je započeo strategiju globalnog širenja brenda u luksuznom smjeru.
Monclerov svjetski uspjeh traje i danas, a mnogi smatraju kako ga duguje upravo poštivanju svojih početaka i unapređivanju arhiva te proširenju zajednice kroz autentične projekte s nekim od najvećih imena u industriji.
Povodom 70. rođendana, brend je pokrenuo "Extraordinary Forever" kampanju, kojom će odati počast svojem nasljeđu i planetu Zemlji s pažljivim pogledom na budućnost. Kampanja, koja će trajati 70 dana, započela je spektakularnim performansom na Tjednu mode u Milanu, gdje na Piazza del Duomo bila prikazan briljantan spoj plesa, drame i Monclera, a predstavljena je i najnovija, posebno dizajnirana jakna u čast godišnjice, Maya 70.
Jaknu je nosilo više od 1950 modela, a nakon toga je uslijedila vizualna izložba "Extraordinary Expedition", koja se trenutno prikazuje u Londonu, prije predstavljanja u Aziji. Izložba u Londonu označuje i izlazak Maya 70 jakni dizajniranih od strane sedam slavnih dizajnera, uključujući Thoma Brownea, Hiroshija Fujiwaru, Ricka Owensa, Pierpaola Picciolija, Francesca Ragazzija, Giambattistu Vallija te Pharrella Williamsa.
Svake subote, s početkom od 15. listopada, Moncler će u prodaju puštati limitirane modele spomenutih jakni s potpisom sedam gostujućih dizajnera.
Na Monclerovoj stranici objašnjavaju kako je kultna Moncler Maya jakna, kao dio proslave 70. godišnjice brenda, redizajnirana na nekoliko novih načina, a kao hommage legendarnoj dizajnu, nove jakne dostupne su u velikom rasponu boja, a po prvi put i za žene. Prepoznatljivi model od lakiranog najlona ukrašen je na rukavu i posebnim logom brenda povodom 70. godišnjice.
Poznati britanski fotograf Platon zaslužan je za fotografiranje modela u posebnim izdanjima ovih sedam verzija Maya 70 jakne.
Inovacijom ispred trendova te nasljeđem ispred novina, Moncler doista utjelovljuje ostvarenje svojeg "izvanrednost zauvijek" slogana kampanje.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.