Moda

Moje tijelo moj odabir: Gucci uvodi modu u aktualnu raspravu o pobačaju

  • Pravo žene na pobačaj ovih dana goruća je tema u Americi, ali i u cijelom svijetu
  • U raspravu se uključila modna kuća Gucci koja je na novoj reviji predstavila modne komade sa snažnim porukama protiv pobačaj
  • Posebnu pažnju je privukli su sako s natpisom "Moje tijelo, moj odabir" i duga bijela haljina s izvezenom maternicom u cvijeću 

Ako hoćete dati odvažnu izjavu o pravima na pobačaj, nema veće i snažnije pozornice od Rima, doma Vatikana i Katoličke crkve. Time se vodio i Guccijev kreativni direktor, Alessandro Michele, koji je izabrao vječni grad kako bi modu uvukao u najnoviju oštru bitku oko prava za pobačaj koja se trenutačno vodi u SAD-u, ali odzvanja diljem svijeta.

Gucci je na sinoć održanoj reviji javnosti predstavio svoju novu Cruise kolekciju, a posebnu pažnju su privukli odjevni komadi na kojima su ispisani izrazi povezani s pokretima za izbor i rodnu jednakost uključujući "My body my choice" i "Chime for change"", drugo ime Guccijeve vlastite kampanje za ravnopravnost spolova,koju su Beyoncé i Salma Hayek lansirale 2013. godine. Znakovito je da komadi sa sloganima uključuju mušku odjeću, što leži iza želje kreatora da potakne više muškaraca na (raz)govore o tom pitanju. Prije revije, Michele je izjavilo za Women's Wear Daily: "Nijedan zakon ne bi trebao reći bilo kojoj osobi što da radi ili što ne treba činiti kada je riječ o vrlo osobnom izboru."

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci (@gucci) on

 

Možda vas zanima Žene dijele potresna iskustva s pobačajem - kao odgovor na restriktivni zakon kojim je pobačaj zabranjen u Alabami Rubrika Život Život

Tri komada su privukla posebnu pažnju cjelokupne javnosti. Prvi je ljubičasti sako na čijoj je pozadini ispisan slogan "Moje tijelo, moj izbor". Na službenom Instagram profilu modnog branda je iskazano kako je riječ o feminističkom sloganu iz 70-ih kojeg je kreator vidio prije revije te ga je odlučio inkorporirati u vlastiti dizajn. Od osnivanja Chime for change globalne kampanje koja zastupa i zagovara ravnopravnost spolova, Gucci ističe kako ima dugogodišnju predanost prema  ženama i djevojčicama kroz financiranje projekata širom svijeta kako bi se podržala njihova seksualna i reproduktivna prava, zdravlje majki i sloboda izbora pojedinaca.

 | Autor: Gucci Gucci

Drugi komad je kaput na kojem je ispisan datum 22.05.1978 koji označava dan u kojem je pobačaj postao legalan u Italiji. A možda najveću pažnju je privukao treći komad, bijela haljina s izvezenim motivom maternice na cvjetnoj podlozi. Za Gucci, u ovoj haljini se "odražava kontinuirana vizija kreativnog direktora o slobodi, jednakosti i samoizražavanju".

Možda vas zanima Ušle smo sa sto kuna u najskuplje zagrebačke restorane - evo što smo uspjele pojesti Rubrika Life&style Life&style

Kada su dizajnera upitali zašto se odlučio na ovakav vid izražavanja svog stava o ovoj za mnoge kontroverznoj temi, on je odgovorio: "Nevjerojatno je da širom svijeta još uvijek postoje ljudi koji vjeruju da mogu kontrolirati žensko tijelo, ženski izbor. Uvijek ću uvijek stajati iza slobode bivanja."

 

Photo: Gucci

Komentari 0