- Iako ne rade u istoj branši te se njihova svakodnevica poprilično razlikuje, pjevačica Ida Prester i glumac Slavko Sobin imaju nekoliko zajedničkih stvari
- Jedna od njih je ljubav prema modi koja, barem u njihovom slučaju, predstavlja njihov karakter te je svojevrsni način izražavanja
- Prilikom odabira odjevnih komada prednost daju kvaliteti te rado biraju razigrane komade jarkih boja i uzoraka
Pažnju su nam privukli njihovi originalni stajlinzi u kojima su nedavno osvanuli u kampanji za popularnu europsku modnu platformu Zalando kojom je obilježana godišnjica rada u Hrvatskoj. Riječ je o kampanji Summer is in You čija su Slavko i Ida zaštitna lica. Kampanja je snimana na prepoznatljivim lokacijama glavnog grada Hrvatske – na Bundeku, u Novom Zagrebu, u zbirci Richter te na Gornjem gradu. Bit će aktivna na šest europskih tržišta – u Hrvatskoj, Estoniji, Latviji, Litvi, Slovačkoj i Sloveniji u trajanju između šest i osam tjedana. Također je vidljiva na brojnim kanalima, uključujući digitalne kanale, PR, društvene mreže, digitalne kanale influencera, radio i na službenoj mrežnoj stranici, u posebnoj Zalando kategoriji koja prikazuje ljetne stilove sudionika kampanje.
U novoj kampanji modne platforme Zalando Slavko pozira u odvažnom kompletu trendi tropskog uzorka koji priziva ljeto i uživanje u morskim radostima. Tropski uzorak već neko vrijeme dominira u muškim i ženskim ljetnim kolekcija brojnih brendova, a ove sezone nije mu mogao odoljeti ni poznati hrvatski glumac koji priznaje kako su mu ljeto i odabir ljetne garderobe omiljeno doba u godini.
„Sretan sam što sam dio Zalando kampanja od njegovog dolaska u Hrvatsku. Ovim projektom Zalando još jednom pokazuje kako slavi jedinstvo, uključivost i različitost i zato ga volim. Rođen sam i odrastao u Splitu, sve moje najdraže uspomene vezane su uz more, sunce i beskrajne ljetne mjesece. Ovom kampanjom na neki način se prisjećam svih posebnih trenutaka koji su mi bliski srcu“, kazao je Slavko Sobin.
Pjevačica i voditeljica Ida Prester zablistala je u jednako odvažnom stajlingu koji bi mnoge žene, uvjereni smo, voljele uvrstiti u svoj ormar. Najviše pažnje privukla je šarena bodycon haljina upečatljivog printa koja je istaknula njenu vitku figuru. U ljetnim mjesecima haljine su omiljeni odabir većine žena, prvenstveno zbog toga što ne moraju pretjerano 'mozgati' oko stajlinga. Dovoljno je imati nekoliko efektnih haljina poput ove koje ćeš u trenu navući na sebe, a koje će izgledati genijalno u svim prigodama i u kombinaciji s bilo kojom vrstom obuće, od sandala na petu do tenisica.
Najnovija Zalando kampanja usmjerena je na pozitivnu energiju i uživanje u malim stvarima koje ljeto čine posebnim, poput opuštanja uz more, biranja novog kupaćeg kostima, pronalaženja savršene staze za trčanje uz jezero ili dijeljenja nezaboravnih trenutaka s prijateljima. Zalando nastoji inspirirati i osnažiti hrvatske ljubitelje mode kako bi otkrili radost potpunog izražavanja kroz modu.
Uz Slavka Sobina i Idu Prester zaštitna lica najnovije Zalandove kampanje su i litvanski glazbenici Monique i Donny Montell, slovački influencer Expl0ited, slovačka plesačica i model Yasmine Taty i glazbenici Zea, Yael i Emma Drobna, litvanska aktivistica za body positivity i mentalno zdravlje Dovilė Tiriūtė te slovenski glazbeni duo Zala & Gašper.
''Od lansiranja platforme Zalando u Hrvatskoj prošle godine, donosimo inspiraciju Hrvatima ohrabrujući ih da se izraze kroz modu s 2000 brendova, od međunarodnih marki do hrvatskih dizajnera i trgovaca, dostupnih na našoj platformi. Najnovija kampanja Summer is in You, sa Slavkom Sobinom, Idom Prester i ostalim talentima u glavnim ulogama, utjelovljuje naš cilj da budemo polazište za modu, nudeći inspiraciju i najraznovrsniji modni asortiman'', rekao je Daniel Rogiński, generalni direktor za Hrvatsku.
Kampanja Summer is in You predstavlja raznolikost mode koju Zalando nudi – sveobuhvatan asortiman koji sadrži sve, od bezvremenskih dizajnera, preko odjeće za plažu i funkcionalnih komada za van do najnovijih urbanih izdanja, pokazujući kako svatko može pronaći svoj omiljeni stil.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.