- Pamtimo ih kao prevarantice Miju i Luciju iz druge sezone 'Bijelog lotusa' no da su modeli nismo znali. Jer i nisu
- Talijanske glumice Beatrice Grannò i Simonu Tabasco zamijetila je Kim Kardashian gledajući seriju i odlučila angažirati za svoj brend SKIMS
- Zgodne Talijanke tako su se pojavile u kampanji za novu, valentinovsku kolekciju rublja koja stiže u prodaju sutra
Tko je pratio drugu sezonu serije 'Bijeli lotos' složit će sa kako su najbolje prijateljice/prevarantice Mia i Lucia svakako bile među najsimpatičnijim likovima. Svako smo se razveselili što nijedna od njih nije završila plutajući u moru kao leš, nego su još i naivne, da ne kažemo glupe goste iz Amerike opelješile za lijepu svotu dolara. U Robin Hood stilu, no nisu krale bogatima da bi dale siromašnima nego - sebi. I to odjevene u mini haljine sa šljokicama, ne one smiješne robinhoodovske tajice
Izgleda da su zavele ili očarale i Kim Kardashian, uz brojne njezine poslovne pothvate, i osnivačicu brenda donjeg rublja SKIMS. U svakom slučaju dovoljno da glumice Beatrice Grannò i Simonu Tabasco koje ih glume angažira za veliku modnu kampanju.
I evo ih u zaigranoj SKIMS-ovoj kampanji za Valentinovo 2023. Kardashian je ovaj casting objasnila u postu na svom Instagramu: "Gledala sam Bijeli Lotos 2 i morala sam doboti ove djevojke!"
Kampanju koja je koliko senzualna, toliko i razigrana snimila je fotografkinja Donna Trope, a dvojac pozira u novoizdanim i Valentinovu prilagođenim popularnim SKIMS-ovim modelima iz kolekcija 'Fits Everybody' i 'Silk', a crveni ruž i jaki eyeliner čini ove novopečene manekenke još izazovnijima. Kampanju prati i video gdje dvije Talijanke šapuću rukom skrivajući usta kao da čuvaju tajnu da bi je na kraju otkrile i nama: "Tutto indossano SKIMS." Ili "Svi nose SKIMS."
Zvijezde serije jednako su oduševljene time kako su ispale na fotografijama, kao i činjenicom da je to njihov prvi globalni manekenski posao. “Bilo je jako zabavno snimato kampanju za Valentinovo!” rekla je Beatrice. “Raditi sa Simonom koja mi je prijateljica i prvi put se okušati u ovom poslu je bilo stvarno posebno.”
Komentara na Kiminu objavu na Instagramu kreću se od "Kultni marketing" preko "stvarno genijalne", mada su neki otišli i dalje pišući "Kim, želimo Thea Jamesa. Neka se to dogodi" i "Gdje je Jennifer Coolidge?".
Rublje koje Beatrice Grannò i Simona Tabasco nose u kampanji u prodaji će biti od 26. siječnja.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.