- Zahvaljujući Gucci GG remenu, remeni s logom postali jedan od najpopularnijih modnih dodataka
- Posljednjih nekoliko sezona sve više brendova predstavlja vlastite iteracije s logotipom
- Trend su prigrlile i high street trgovine uz decentne zlatne kopče
Logomanija je još uvijek prisutna, posebice kada su u pitanju remeni. I dok su prije duž čitavog remena vladali inicijali brendova ili čak njihova puna imena, posljednjih sezona logomania je postala decentnija i puno elegantnija. Prvak u tome je zasigurno Guccijev GG remen, a odmah za njim Valentino te Hermes koji su najčešći brendovi koji krase strukove ljubiteljica mode diljem svijeta.
S lijeva na desno (gornji red): Balenciaga (2390,00 kn); Bottega Veneta (2910,00 kn); Hermes (4900,00 kn), (donji red): Gucci (3160,00 kn); Valentino (5910,00 kn); Loewe (2390,00 kn)
Kod velikih modnih imena u pitanju je najčešće najfinija koža, a jedini odmak od klasične crne ili zagasitih sivih nijansi su – zlatne kopče s logom. Zlatna kopča također sama po sebi djeluje iznimno posh te svakom stylingu pruža dozu luksuza, a posebice ako pričamo o velikim brendovima.
Poanta ovakvih remena je da upotpune minimalističke damske kombinacije! Primjerice, najčešće ih možemo vidjeti uz klasične hlače ravnog kroja i bijelu košulju, a dodatni dodaci su tek trendi cipele i dobra torba. Remen dominira kao glavni detalj!
S lijeva na desno (gornji red): Pinko (679,00 kn); Mango (169,90 kn); Bershka (49,90 kn), (donji red): Zara (139,90 kn); Reserved (79,90 kn); Next, Zalando (149,00 kn)
U jesen remeni dobivaju još jednu ulogu kada ih koristimo da stegnemo oversized sakoe i naglasimo struk, a nerijetko ih možemo vidjeti i kako zamjenjuju klasične remene na balonerima i kaputima. Dakako, za dobar remen nije potrebno izdvojiti pola do više plaća odjednom, jer sjajne i jednako elegantne modele bez problema nalazimo i u high street ponudi!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.