- Torbe Bottega Veneta pobjedonosno su postigle uspjeh bez dizajna logotipa brenda
- Fokusiraju se na modne trendove i svoju politiku kvalitete
- Ove karakteristike su ono što je jedinstveno pozicioniralo Bottegu Venetu u modnoj industriji
Otkako je kreativni direktor Daniel Lee debitirao stvarajući The Pouch, brend se vratio na ljestvicu najpoželjnijih torbi. Od tada je ova modna kuća više puta proizvela izvanredne dizajne i modele, uključujući The Padded Cassette, Mini Pouch i Twist.
Međutim, komad koji je trenutno najpoželjniji, The Jodie, apsolutno pobjeđuje. Izvorno, Bottega Veneta nije htjela lansirati The Jodie zbog iznimno visoke cijene i ograničene funkcionalnosti, ali na kraju su postigli nevjerojatan uspjeh.
Predstavljanje mini veličine moglo je biti riskantan potez, ali je instantno osvojila ljubiteljice mode, postavši nenamjerna IT torba. Zelena i ružičasto ljubičasta verzija rasprodane su odmah nakon lansiranja, što dokazuje popularnost ove torbe.
Brend se stoga ne oslanja previše na promjene boja kako bi održao svježinu The Jodie. U novoj kolekciji lansirali su model Jodie Spaghetti na kojem se koristi kožno tkanje upotrebom sitnih kožnih traka. Dok se torba još nije pojavila na tržištu, skupina VIP osoba primijetila je torbu na konferenciji prije predstavljanja brenda i kao rezultat toga komad je postao viralan u trenutku, iako je cijena torbe 18 900 dolara!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.