- Vodootporni ogrtač koji izgleda kao hibrid kabanice i kaputa, dužine do gležnja, inicijalno dizajniran kao ogrtač za presvlačenje na otvorenom za surfere, postao je it komad koji osvaja sve više simpatizera
- Obožavaju ga slavne osobe, ljubitelji aktivnosti na otvorenom, ali i modni urednici koji su ga okarakterizirali kao savršen kaput za sva godišnja doba
- Jedan je to od onih komada koje ljudi ili vole ili mrze, no nama se čini baš zgodan i definitivno lajkamo njegovu toplinu, praktičnost, prostranost džepova i udobnost
Još tamo ranih 70-ih, danas 56-godišnji Gideon Bright u sjevernom se Devonu bavio surfanjem. Mama mu je kada je imao 16 godina izradila vodootporni ogrtač s frotirnom podstavom i kapuljačom kako bi mu uvijek bilo toplo i kako bi se lakše presvlačio na plaži, a Gideon je s godinama poboljšao njezin prototip u svojoj radionici i odlučio svijetu ponuditi svoj prvi Dryrobe u prosincu 2010.
Svega dvije godine kasnije proizvodnja je premještena u Kinu, a 2016. brend se udružio s Adidasom u proizvodnji Dryrobea za britanske olimpijske plivače i ronioce, da bi se posljednjih mjeseci pojavio u Vogueu i brojnim lifestyle magazinima kao novi it komad koji osvaja sve više simpatizera svojom toplinom, praktičnošću, prostranošću džepova i udobnošću.
Vodootporni ogrtač koji izgleda kao hibrid kabanice i kaputa, dužine do gležnja, inicijalno je možda dizajniran kao ogrtač za presvlačenje na otvorenom za surfere, no s godinama su ga mnogi doživjeli kao savršen komad za sve aktivnosti na otvorenom, nošenje u slobodno vrijeme i cool dodatak svakodnevnim odjevnim kombinacijama.
Od žena u supermarketu, mama na školskim događanjima i ljudi u kafiću do Russella Branda u šetnji poljem ovaca te Rite Ore i Harryja Stylesa koji ga nose u brojnim prilikama, Dryrobe je postao komad kojeg se na ulicama diljem svijeta može vidjeti sve češće i koji, baš poput Uggsica i Crocsica, jedni obožavaju, a drugi preziru.
Časopis Grazia opisao ga je kao 'kaput koji morate imati za sva godišnja doba', dok je Amy de Klerk, digitalna modna urednica Harper's Bazaara, istaknula kako je Dryrobe podsjeća na 'komično predimenzionirane Balenciaga kapute' koji su se pojavili na modnim pistama 2018. godine.
Postoji u plavoj, crnoj, crvenoj i ljubičastoj boji te posebno popularnom maskirnom uzorku sa žarko ružičastom mekanom podstavom, jednako ga obožavaju i muškarci i žene, a budući da je sve više onih koji misle da izgleda odlično ili barem dovoljno dobro da ga se nosi prilikom odlaska u kupovinu ili na kavu, popularnost mu neprestano raste.
Google Trends pokazuje da je pretraživanja Dryrobea počelo postojano rasti u ljeto 2020., a kada je Harry Styles slikan kako nosi Dryrobe nakon plivanja u moru za filmsku scenu u svibnju 2021., popularnost mu je još malo skočila i to do te mjere da danas postoje čak i Dryrobe za pse, kao i mnoge varijante originalnog modela.
Kao ni bilo što drugo na svijetu, još nije nastalo nešto što bi se svidjelo svima pa tako ni Dryrobe neće biti po svačijem ukusu, no, mi mu dajemo zeleno svjetlo i priznajemo da nam, onako na prvu, u oko prvenstveno upadaju sve prednosti. Naš favorit? Model s nešto kraćim, 3/4 dugim rukavima, u kojoj god boji!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.