- TikTok je super zabavna platforma za upotrebu
- Međutim, dobro je gledati je i kao alat za poslovanje
- Prilikom izrade TikTok videa imaj na umu ovih nekoliko savjeta kako bi osigurala da se tvoji videozapisi ističu
Ako si kreator TikTok sadržaja, pogledaj najbolje marketinške savjete za TikTok, načine za povećanje broja pregleda i kako optimizirati svoje videozapise.
7 najboljih TikTok marketinških savjeta
1. Identificiraj i prilagodi se trendovima
Prepoznavanje i prilagođavanje trendovima važan je dio postajanja uspješnim tvorcem sadržaja za TikTok. Umjesto snimanja u mraku, upijaj sve što uspješni TikTokeri objavljuju, a zatim prepoznajte trendove.
Trendovi se mogu pojaviti i promijeniti jako brzo, pa ako si ozbiljna u vezi sa snimanjem trendovskih videozapisa na TikToku, morat ćeš svakodnevno istraživati. Možda ćeš trebati provesti puno sati na TikToku dok ne uspiješ prepoznati nadolazeće trendove, ali to će biti vrijedno truda.
Čim uočiš novi trend, počni stvarati relevantan sadržaj!
@abbieherbert_ THE END OMG 😱😭! #tiktokleggings #leggings #viral #surprise #react #couplegoals #fyp #4u #pregnant #sass #trend
♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod
2. Poveži se s pravom publikom
TikTok ima više od milijardu korisnika koje je teško dokučiti, ali to je sjajna vijest za svakoga tko želi pronaći publiku koja voli njegov sadržaj.
Bilo bi sjajno imati milijardu sljedbenika koji vole ono što radiš, ali puno je realnija činjenica da će ti trebati niša. Niša je poput specijaliteta. Sigurno ne radiš TikTok uratke za sve. Vjerojatno imaš kategoriju ili dvije u koje se tvoj sadržaj najbolje uklapa.
Na primjer, ako napraviš TikTok video o pletenju džempera za pse, to je niša! Pronalaženje i posjedovanje svoje niše pomoći će ti da se povežeš s pravom publikom.
Viralni video hrvatskog TikTokera uči nas kako staviti osvježivač u wc školjku. Radili smo to krivo...
3. Surađuj s brendovima
Prilično je šokantno kad TikTokeri ne znaju za suradnju s brendom. To je nevjerojatan način da se izložiš i zaradiš na TikToku.
Suradnja s brendom je kada se udruže robna marka i kreator sadržaja. Marka želi oglašavati svoj proizvod pa za to koriste popularne kreatore sadržaja! Ako si ikada vidjela influencera koji koristi ili govori o određenom proizvodu u nekom od njihovih TikTok uradaka, najvjerojatnije se radi o plaćenoj suradnji s brendom.
Postoje platforme koje možeš koristiti za pronalaženje brendova koji žele surađivati s tobom. Najbolje je to što žele vrstu sadržaja koji već izrađujš, tako da ćeš imati puno kreativne slobode.
@brenleyherrera Reply to @saratoineeta I was not expecting that 😳 #mascara #makeup #lorealtelescopic #loreal #beauty #omg
♬ original sound - brenley herrera
4. Inspiriraj se drugima, a zatim izradi vlastiti sadržaj
Sjajan način za pokretanje kreativnih ideja je upijanje puno sadržaja koji drugi TikTokeri objavljuju. Inspiriraj se od svojih vršnjaka, a zatim stvori vlastiti sadržaj.
Kad započinješ, nemoj se bojati snimati jednostavne i originalne videozapise. Dodavanje efekata i složenija izrada doći će s vremenom, ali najvažnije je da je sam sadržaj kvalitetan.
5. Ispričaj priču i pokaži tko si
Ti si jedna i jedinstvena osoba i to je tvoja posebna ponuda TikTok zajednici. Preporučujemo izradu smiješnog, modernog sadržaja, ali potičemo i istinitost te dubinu.
Neka tvoj sadržaj priča priču o tome tko si. Ljude će privući izvornost tvog rada.
@gowestfam Meal prep. Not just for moms. Thanks @factorfoods #gifted #TodayYearsOld #mealprep #factormeals #fueledbyfactor #healthyrecipes #momsoftiktok
♬ original sound - Leah
6. Često objavljuj
Tvoj sadržaj mora biti kvalitetan. O tome se ne može pregovarati, ali ako stvarno želiš postati uspješni TikTok influencer, morat ćeš objavljivati vrlo redovito.
To jest veliki prohtjev, ali tvoj sadržaj mora imati kvalitetu i kvantitetu. Redovno objavljuj. Barem nekoliko puta tjedno, ali bolje je i češće. Trudi se svakodnevno objavljivati dobre sadržaje.
7. Budi autentična čak i kad surađuješ s brendovima
Ranije smo spomenuli kreativnu slobodu tijekom rada s brendovima. Doista želimo naglasiti kako bi trebala i dalje imati svoje autentično ja, čak i kad radiš na suradnji s brendom.
Sljedbenici će cijeniti što se pridržavaš onoga što je istinsko i jedinstveno kod tebe same, a marka s kojom surađuješ dobit će sadržaj kakav su željeli. To je win-win situacija!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.