- Vjenčanja su idealna prilika za okupljanje obitelji, ali i za neugodna pitanja tipa "A kad ćeš se ti udati?", "Ne misliš li da ti je vrijeme?" i "Možda imaš previsoke kriterije?"
- Kako bi izbjegla ista, Amerikanka Melissa Croce je kreirala brošuru u kojoj je odgovorila na sva neugodna pitanja za koje je pretpostavila da bi joj rodbina i prijatelji obitelji mogli postaviti
Proslave poput vjenčanja su idealne za okupljanje cijele obitelji i susret s rođacima koje nismo dugo vidjeli. No takvi susreti sa sobom često nose i neželjena pitanja. Na primjer kad si žena određene dobi (koja je to uopće dob? Nekima si s 25 stara udavača, a ti ni s 35 ne misliš da ti je još vrijeme?), bombardirana si pritiscima i pitanjima, a jedno od najčešćih je kada ćeš se napokon udati i osnovati obitelj. S istim učestalo se susretala i Amerikanka Melissa Croce koja je odlučila tomu doskočiti na vrlo inovativan način. Kako bi izbjegla neugodna pitanja i s njima povezane komentare, za svadbu svojih rođaka pripremila je brošuru u kojoj objašnjava zašto je još uvijek sama.
Brošuru nosi naziv "Tko je ova djevojka" i pod egidom "Ona je lijepa, ona je ljupka i sve će ti stresti u lice", a u njoj je odgovorila na pitanja o svom poslu i životu u New Yorku, a posebno je zabavan dio o tome zašto je još uvijek solo. Kreirala je preglednu tablicu za ljubopitljive rođake koja će ih provesti kroz četiri moguća scenarija razgovora o tome zašto se nije udala. Mogući odgovori su zato što joj je važna karijera, zato što nema vremena za izlaske i smatra da su sve aplikacije za spojeve bez veze, što trenutačno nije u toj fazi života te ne traži ljubav, a pojavila se i u kojoj su muškarci "treš" te nije pronašla ni jednog vrijednog pažnje. Uz to je ponudila i moguće odgovore i komentare koje bi njezini sugovornici mogli dati na tu temu. Za kraj se zahvalila svima koji su pročitali brošuru i "sudjelovali u ovom putovanju" te dodala kako se nada da to neće skoro ponoviti.
Ideja je nastala kao uredska šala, no kad ju je Melissa ipak odlučila realizirati postavila ju je na svoj Twitter i u kratkom roku izazvala zanimanje javnosti. Brojni su korisnici društvenih mreža ostali oduševljeni ovim inovativnim pristupom te su i sam poželjeli isto. Nažalost, nije nam poznato što je o brošuri imala za reći njezina šira obitelj. A što ti misliš o ovoj ideji?
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.