- Vjerujemo da ćemo se svi složiti da su neka od najljepših obiteljskih druženja ona uz pregledavanje fotoalbuma i prisjećanja na trenutke i osobe koje su ostale iza nas
- U vremenu u kojemu se sve manje fotografija razvija, jedan je švedski brend prepoznao priliku ne samo da ih vrati u život, već da ih pretvori u glavne zvijezde srca svakog doma
- Dizajneri koji stoje iza brenda osimislili su predivne fotoalbume koji izgledaju poput knjiga koje rado izlažemo na svojim stolićima i u koje smo se zaljubili na prvi pogled
Dala bih ruku u vatru da su gotovo sva obiteljska druženja u našim krajevima, ili barem dobar dio njih, poprilično slična. Jedni kuhaju, glasnim komentarima nadomještajući to što ne mogu biti u istoj prostoriji sa svima ostalima, redovito je tu netko koga se svakih pola sata šalje po još jedno pivo ili bocu mineralne, istovremeno se vodi barem nekoliko odvojenih razgovora dok jedan glasnoćom i tenzijama ne nadjača sve ostale u koji se odjednom svi uključe, zrakom redovito lete psovke poštapalice, a par sati kasnije nakon što se, slučajnošću ili ne, s punim želucima tenzije smire, ponovno se svi vole najviše na svijetu.
Nas, kako bi moj najbolji prijatelj rekao, južnjake, malo što može utišati, no čak ni mi, glasni, strastveni i nerijetko eksplozivni kakvi jesmo, nismo imuni na ringišpil emocija koje je u stanju izazvati jedan obični fotoalbum. Ovi pažljivo sastavljani kolaži trenutaka i osoba koji su ostali daleko iza nas u stanju su nas raznježiti, pomiriti i ujediniti, evocirajući osmijehe od uha do uha i najljepše priče koje smo čuli već sto puta, ali nam je i stoprvi jednako toplo oko srca.
U vremenu u kojemu sve više fotografija završava na našim memorijskim karticama i eksternim diskovima, a sve manje manje u fotoalbumima, švedski je brend Printworks prepoznao priliku ne samo da ih vrati u život, već da ih pretvori u glavne zvijezde srca svakog doma.
Svjesni da ćemo češće koristiti sve ono što nam je nadohvat ruke, i vođeni pažljivo odmjerenom estetikom toliko ugodnom da ćemo je poželjeti uvijek imati na oku, dizajneri koji stoje iza brenda osimislili su predivne fotoalbume koji izgledaju poput knjiga koje rado izlažemo na svojim stolićima, a koji su, osim na službenim stranicama brenda, dostupni i u concept storeu 'Smile'.
U digitalnom životu u kojem živimo, kažu, misle da je ponekad dobro odvojiti vrijeme da se odjavimo sa svojih povezanih uređaja i vratimo se staromodnom načinu međusobnog provođenja vremena. Upravo iz tog razloga, mnogi njihovi proizvodi (osim fotoalbuma, nude i pažljivo dizajnirane klasične društvene igre te ostale sitnice koje naše domove čine šarmantnijima) imaju svrhu zbližavanja ljudi na način kao što smo to nekada činili. "Osjetite nostalgiju slaganja puzzli zajedno sa svojim partnerom, igrajte klasičnu društvenu igru sa svojom djecom ili se okupite oko jedne od naših popularnih igara memorije nakon večere s prijateljima", poručuju.
I doista, moramo priznati da je ideja o 'staromodnim' načinima provođenja slobodnog vremena jednako privlačna kao i sam dizajn koji je utkan u vizualni identitet njihovih proizvoda, a neki su se od njih pokazali kao pun pogodak pa se tako na primjer fotoalbum u obliku knjige imena 'Moments that Matter the Most', odjeven u nježno plave korice sa siluetom bijelog ljiljana i zlatnim slovima, redovito rasproda brzinom munje čim nove zalihe stignu u prodaju.
I sami se još uvijek nadamo da ćemo jednom uspjeti uloviti svoj primjerak, a ako nam to i ne pođe za rukom, tu je i mnoštvo drugih jednako primamljivih knjiga koje tek čekaju da ih ispunimo najljepšim pričama i trenucima.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.