Life&style 22. lipnja 2021.

Voće je saveznik u borbi s kilogramima, s ovim će trikom još više pomoći mršavljenju

Voće je idealan saveznik u borbi s kilogramima, donosimo ti trik kako još više smršaviti jedeći - voćne salate
shutterstock. Možda već znaš da je voće idealan saveznik prilikom mršavljenja, ali jesi li znala da postoji trik kako maksimizirati učinak prirodnih slatkiša na gubitak kilograma?
  • Voće je dobar saveznik prilikom mršavljenja, ali jesi li znala da možeš maksimizirati učinak ovih prirodnih "slatkiša" na gubitak kilograma?
  • Zvuči pomalo nestvarno, ali u praksi je prilično jednostavno
  • Kombinirajući voće bogato komplementarnim hranjivim tvarima, možeš nahraniti svoje tijelo koktelom koji pomaže zdravlju i potpomaže mršavljenju

Sve je to zahvaljujući snazi ​​flavonoida, biljnih spojeva koji voću i povrću daju živopisne boje. Prirodni su fitonutrijenti sa snažnim antioksidativnim, protuupalnim svojstvima koja podržavaju snažan imunološki sustav. Studije su povezale konzumaciju ovih bioaktivnih spojeva s gubitkom težine, gubitkom masti i liječenjem pretilosti, kao i smanjenjem upala u tijelu povezanim s većom tjelesnom težinom, posebno za ljude koji imaju dijabetes.

Možda vas zanima... Pripreme za more: Uz ove super savjete tvoja će koža zablistati u trenu Rubrika Life&style Life&style

Mnogo voća sadrži više od ovih korisnih biljnih kemikalija, ali glavne uključuju antocijanidine, flavanole, flavone, flavanone, flavan-3-ole i izoflavone. No, nijedno voće ne donosi sve, zbog čega je kombiniranje voća ili jedenje voćne salate koja sadrži više vrsta flavonoida pametan način da izvučeš iz njih sve blagodati.

Ovako se sad jede lubenica? TikTokeri na omiljeno voće stavljaju bizaran dodatak, ali nisu svi oduševljeni

Primjerice, flavoni se prvenstveno nalaze u kožicama voća poput jabuka i grožđa, kao i u agrumima. No, flavanone ćeš dobiti isključivo iz citrusa. (Povrće također ne sadrži flavanone, čineći tako dnevnu dozu unosa citrusa presudnom: studija s1600 ispitanica iz 2011. godine pokazala je da one s najvećim unosom flavonoida na bazi citrusa imaju niže razine proupalnog spoja interleukin 8 u usporedbi sa ženama koje su jele manje citrusa.) Drugim riječima, samo gomilanje jabuka svaki dan neće "istjerati doktora van". Treba unositi razno voće kako bi postigla maksimalan gubitak kilograma, a raznolika prehrana ujedno je i zdrava prehrana.

Možda vas zanima... Ubaci ovo voće u svoj doručak, nećeš vjerovati koliko pomaže pri mršavljenju Rubrika Life&style Life&style

 | Autor: shutterstock shutterstock Treba unositi razno voće kako bi postigla maksimalan gubitak kilograma, a raznolika prehrana ujedno je i zdrava prehrana.

Voće koje izbjeljuje zube: Ove tri vrste voća učinit će tvoje zube bjeljima

Dakle, svakako trebaš pojesti najmanje jednu porciju voća dnevno iz svake od dolje navedenih skupina. Najlakši način za to je u obliku smoothieja za mršavljenje, ali možeš napraviti i voćnu salatu. Koji god način odabrala, jednostavno pomiješaj po jednu namirnicu iz svake kategorije kako bi osigurala cjelodnevni dodatak flavonoida na bazi voća.

  • Skupina voća koje raste na drvetu (bogata antocijanidinima, flavan-olima, flavonima i flavanolima): jabuke (s kožom), kruške, trešnje, breskve i šljive
  • Bobičasto voće (s visokim udjelom antocijanidina, flavan3ola, flavona i flavanola): kupine, borovnice, brusnice, bazga, maline, jagode
  • Skupina citrusa (s puno flavona i flavanona): crvene naranče, grejp (bijeli ili ružičasti), limuni, limeta, naranče, mandarine
  • Ostalo (visoki flavoni i razni drugi flavonoidi): marelice, ribizli, grožđe, kivi, lubenica

Komentari 0