- Instagram su preplavili oglasi Influencerica koje reklamiraju proizvod Apetamin koji će konzumentima omogućiti da dobiju "obline nalik onima Kim Kardashian"
- Izvorno je riječ o pripravku koji se koristi kao pomoć pri debljanju, no njegova pogrešna konzumacija može ostaviti niz štetnih posljedica na ljudski organizam
- Spomenuti dodatak prehrani nisu odobrile brojne stručne službe ni liječnici te su uputili apel samom Instagramu da kazni sve one koji reklamiraju ovaj proizvod
Društvenu mrežu Instagram preplavili su sponzorirani sadržaji u kojima Influenceri promoviraju tablete koje će konzumentima omogućiti "obline nalik onima Kim Kardashian". Ovom temom pozabavio se dokumentarac britanskog BBC-a nazvan ''Dangerous Curves: Get Thicc, Get Sick?", koji otkriva pozadinu konzumacije dijetnog proizvoda Apetamina.
Pomoć pri debljanju
Ovaj dodatak prehrani sadrži ciproheptadin, antihistaminik koji se koristi za liječenje problema s disanjem, kihanja, curenja iz nosa, svrbeža, crvenih ili suznih očiju i drugih simptoma sezonskih alergija. Ciproheptadin se također koristi i za liječenje drugih stanja poput ekcema ili kožnih reakcija na ubode insekata. Budući da potiče apetit može dovesti do debljanja, a upravo bi ono trebalo stvoriti obline kojih se ne bi posramila ni Kim K.
Međutim, nuspojave korištena ovih proizvoda uključuju umor, žuticu i zatajenje jetre. Osim u formi tableta, on je dostupan i kao sirup, no američka Uprava za hranu i lijekove (FDA) ga ne odobrava zbog pitanja sigurnosti i učinkovitosti. Ujedno je ilegalno prodavati u brojnim svjetskim zemljama, uključujući i SAD.
Zaboravi na široku i tamnu odjeću! Ovih 10 modnih trendova puno više odgovara ženama s raskošnim oblinama
Istup liječnika
Posljedice koje može ostaviti nekontrolirana upotreba ovog lijeka nagnale su britanske liječnike da upute apel Instagramu u kojem njegove čelnike pozivaju da uklone spomenute oglase te kazne one influencere koji pozivaju svoje pratitelje na kupnju i konzumaciju spomenutog proizvoda.
"Zabrinuti smo zbog promocije ovog lijeka te posljedica koje može ostaviti na fizičko i mentalno zdravlje te vas snažno potičemo da pokažete brigu za svoje korisnike i povučete ovaj opasni sadržaj s društvene mreže", istaknuto je u njihovom priopćenju.
Profit vs. nebriga
Ovaj slučaj je još jednom otvorio temu lažnog oglašavanja na društvenim mrežama. Brojni su influenceri skloni promovirati proizvode koji nisu medicinski pouzdani kako bi ostvarili profit, bez da razmišljaju o dalekosežnim posljedicama koje bi isti mogli uzrokovati. Također, mnogi se pri promociji koriste lažnim informacijama pa su tako neke od influencerica prozvane da su tijelo dorađivale fotošopom, a rezultate fotografske obrade predstavljale kao rezultat konzumacije spomenutog proizvoda.
Premda je Kim Kardashian u ovom slučaju poslužila samo kao primjer izgleda do kojeg može dovesti konzumacija Apetamina, ni najpoznatija Influencerica na svijetu nije pošteđena optužbi zbog lažnog oglašavanja. Na kraju dana, Kim će reklamirati sve ono što joj donosi visok profit pa tako nije zazirala od promocije čajeva za mršavljenje i tableta za smirenje.
Maja Šuput u svom prvom javnom nastupu nakon poroda za novi broj miss7 magazina otkriva otkud je došla ideja da se sin zove Bloom
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.