- Chloe Wright (39) iz Velike Britanije, profesionalna je organizatorica i vodi tvrtku "Božanstveno organiziranje"
- Većina klijenata ima poremećaj pažnje s hiperaktivnošću (ADHD), anksioznost ili depresiju i potrebna im je pomoć da "resetiraju svoje domove"
- Majka jednog djeteta, koja je pokrenula posao prije tri godine nakon što je trebala dodatni novac, dijeli nevjerojatne fotografije domova prije i poslije
Profesionalna organizatorica neurednih domova podijelila je fotografije nekih najekstremnijih poslova s kojima se morala nositi - i priznaje da je čak pronašla mrtve štakore u hrpama nereda. Chloe Wright (39) iz Velike Britanije kaže da je nailazila na kuglice prašine i seksualne igračke dok je uklanjala nered iz kuća koji se gomilao tijekom često i nekoliko godina.
Majka jednog djeteta, koja vodi organizaciju Božanstveno organiziranje, kaže da se većina njezinih klijenata bori s depresijom, anksioznošću ili ADHD-om te da ima razloga zašto su zapustili svoje domove.
Rekla je da se njezini klijenti "ne mogu suočiti s pospremanjem" svojih domova dok se nose s djecom, poslom i stresom koji postaje toliko velik, da je obeshrabrujući. Chloe je objasnila: "To što radim nije luksuz, već je nužnost za ljude. Ljudi žele da drugi kažu "U redu je, imate poremećaj, zato se nemojte sramiti zbog toga". To je hitna služba, za ljude kojima je to stvarno potrebno kako bi se osjećali bolje.
Pet najčešćih pogrešaka u uređenju dnevne sobe koje obavezno treba izbjeći
Također je rekla kako surađuje sa samozaposlenim ljudima koji su prezauzeti da bi se brinuli koliko je neuredna garaža, samohranim roditeljima s punim radnim vremenom koji se muče s žongliranjem između posla, djece i svakodnevnih briga. Chloe se želi pobrinuti da njezini klijenti ne osjećaju kao da su sami, jer je rekla da je mnogima neugodno što trebaju angažirati organizatora, zbog čega ona objavljuje fotografije prije i poslije.
Dodala je i da nudi lijepe savjete i životne hakove kako bi pomogla klijentima da održavaju svoje domove organiziranim, bez nereda i mirnim utočištem za njih i njihove obitelji. A svima nama ponekad bi dobro došao savjet stručne organizatorice. Jer često zapravo i sami skladištimo stvari koje su nam nepotrebne. "Nagomilavanje je opsesivna potreba za držanjem stvari jer se brinete da će vam jednog dana možda trebati", rekla je. A na kraju neke od tih stvari koje će nam "možda trebati" više nikada ne upotrijebimo i samo stoje u kutu sobe.
Njezin postao nije lak: "Nailazim na puno pljesnive hrane, ogromne kuglice prašine, ne biste vjerovali: mrtve glodavce i smiješne seksualne igračke!"
Chloe kaže da su najpopularnije prostorije kojima je potreban "remont" spavaće sobe, kuhinje i garaže. Dodala je kako je posljednje što ljudi žele učiniti sa svojim slobodnim vremenom čistiti nered ispod stepenica ili sortirati dječje Lego kocke ili Barbie lutke u ladice, te je stoga ona tu. Njezine cijene počinju od 140 funti (oko 1200 kuna) dnevno, a ovise o lokaciji i količini posla. Superorganizatorica kaže da savjetovanje nije ukljkučeno, ali joj se klijenti povjeravaju, pa im pomaže u obradi osjećaja i potiče ih da se oproste od nekih voljenih predmeta.
Chloe je pokrenula svoj posao prije tri godine nakon što joj je trebala dodatna zarada, ali željela je nešto što će uspjeti raditi pored brige oko svog sina. Stoga je započela s čišćenjem, ali smatrala je da joj je bolje organizirati ormariće kako bi ih mogla pravilno očistiti - pa je počela oglašavati organiziranje kao specijaliziranu uslugu.
Ubrzo su Chloeini klijenti počeli dijeliti svoje priče o tome kako im je promijenila dom i mentalno skinula veliku težinu s njihovih ramena. Chloe je rekla: "U prvom su kontaktu moji kupci sramežljivi, povučeni i ispričavaju se. Oni osjećaju potrebu da se opravdaju zašto im je potrebna moja pomoć."
"Kad im dođe stranac koji oh neće osuđivati, a koji je tu isključivo da pomogne i obeća da će sve nestati, obično ih preplavi osjećaj olakšanja i zahvalnosti." Dodala je da toliko klijenata zaplače kad kaže da je to izvedivo. Znati da će netko doći i pomoći riješiti sav taj nered nagomilan godinama je toliko olakšanje.
Chloe kaže da se njezin posao sastoji od čišćenja smeća kako bi napravila mjesta za one doista potrebne predmete u domu. "Jednom kad je soba očišćena, mogu je organizirati na logičniji način", rekla je Chloe.
Chloe temeljito očisti svako područje koje je potom spremno da novi predmeti pronađu svoje stalno mjesto. "A onda kreće zabavno otkrivanje sobe klijentu. Tu me obično rasplače njihova rakcija i zahvalnost", kaže. Da bi počistila sobu prosječne veličine obično joj je potreban jedan dan, a njezini klijenti rade zajedno s njom i sudjeluju u donošenju odluka što se može baciti, a što ostaje.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.