Life&style 29. svibnja 2021.

Počinje sezona, a ova grozna iskustva s gostima podijelili su hotelski radnici

Shutterstock. Osoblje hotela
  • Svatko tko je ikada radio u ugostiteljstvu i uslužnim djelatnostima zna da klijenti dolaze u svim vrstama: od super uljudnih do mega dosadnih
  • I uvijek morate imati širok osmijeh na licu kako bi se svi osjećali dobrodošlo, čak i ako se osjećate kao da ste na granici, emocionalno
  • Srećom, internet je ovdje kako bi nam pomogao da shvatimo kako možemo biti bolji ljudi kao kupci

Jedan je korisnik Reddita zamolio hotelske radnike da podijele sve dosadne i iritantne stvari koje gosti čine. I, doista, ovako izvan službe nisu štedjeli goste. Otkrili su razne nepodopštine, od pretvaranja soba u svinjac i namjernog razbijanja stvari do vrlo grubog postupanja s osobljem. Ovi gosti iz noćne more mogli bi nas natjerati da preispitamo vlastito ponašanje prema osoblju.

Možda vas zanima... Pronašli smo divan srebrni nakit na sniženju do čak 50 posto, evo gdje Rubrika Life&style Life&style

Omalovažavanje zbog mog posla

"Ono što me najviše smetalo je koliko često su me ljudi upotrebljavali za primjer kad bi se njihova djeca loše ponašala. Primjerice, ako sam čistio prozore, a dijete je bilo bučno u blizini, roditelj bi znao reći "ako ne budeš dobar i ne slušaš, na kraju ćeš cijeli život čistiti prozore poput ovog čovjeka". Potpuno nehumano, nemoralno i bezobrazno. Dogodilo se toliko puta da sam prestao brojati."

 | Autor: shutterstock shutterstock Molba za čišćenje sobe

Zanemarivanje djece

"Radio sam preko ljeta kao zabavljač u sklopu novog dječjeg zabavnog programa. Stvari koje sam vidio bile su nevjerojatne, od roditelja koji su svoju djecu ostavljali od 9 sati ujutro do 19 sati navečer (i tada se pojavili pijani; što me natjeralo da pitam dijete želi li se još igrati dok im se roditelji ne otrijezne) do djece koja samo bacaju stvari i udaraju drugu djecu jer su izgubila utakmicu."

"Općenito, najneugodnije je što roditelji u potpunosti zanemaruju svoju djecu, zbog čega su djeca tužna jer im moram reći da mama i tata još ne dolaze jer su zapeli u prometu (dok najvjerojatnije na plaži piju tekilu). Jednu djevojčicu roditelji su ostavljali samu u igraonici do 22 sata, zbogčega nikada nije jela sa svojom obitelji, te je propuštala obroke. Idućeg dana ljubazno sam zamolio majku da dođe po dijete na vrijeme kako bi djevojčica večerala s obitelji."

"Ova je žena jednostavno izgubila glas vrišteći na mene govoreći da joj ne mogu govoriti što da radi, da radim svoj posao i brinem se za njezino dijete i da prestanem pokušavati kupiti njezino dijete darovima (jer sam kupio djevojčici kupaći kostim od vlastitog novca jer ga nije imala, a mi smo imali "igre u bazenu")."

 | Autor: Shutterstock Shutterstock Namještanje hotelskog kreveta

Golotinja umjesto napojnice

"Bili biste šokirani brojem ženskih gostiju koji misle da je pokazivanje grudi ili stražnjice zamjena za novac. Žao mi je dame, ali uvid u vaše grudi neće pomoći platiti stanarinu sljedeći mjesec."

Prigovori na sobu

"Gosti se žale na veličinu soba i kako je sve tako bazično. Doslovno ste rezervirali najjeftiniju hotelsku sobu u cijelom gradu. To je ono što dobivate."

Ovo je najstresniji posao na svijetu! Rezultat će te iznenaditi, ali mnogo Hrvata to može potvrditi

Seks

"Mnogo puta se dogodilo da gost zatraži da mu se donese u sobu, a zatim se prepustiti strastima čim spusti slušalicu; ostavivši me pred vratima s tim dodatnim kompletom ručnika ili da uđem u sobu popraviti nešto i vidim više nego što sam ikad trebao. Također, kante se s razlogom nude i u spavaćim sobama, prestanite ostavljati rabljene kondome, paketiće lubrikanata, upotrijebljene "igračke" preko kreveta i stolova."

"Plaćam sobu!"

"Svaki razgovor koji započne ratobornim "plaćam sobu!". Da, znamo. Koncept hotela nam je poznat."

Međutim, postoji i druga strana jednadžbe. Hoteli moraju pružiti najbolje moguće iskustvo kako bi se gosti vratili i kako bi svoje poslovanje održali na profitabilnim. Unatoč poteškoćama s kojima bi se mogli susresti. To znači da se u nekim hotelima osoblje mora smiješiti bez obzira koliko neki gosti bili naporni. "Filozofija old school hotelijera, a ja sam takav, još uvijek vlada: vidimo sve, znamo sve o svojim gostima, ali nikad ništa ne otkrivamo, nikad ne dajemo do znanja što znamo i sve to zadržavamo za sebe", rekao je hotelijer Gabor Forgacs.

Možda vas zanima... Isprobali smo kozmetičku liniju za problematičnu kožu, evo zbog čega nas je zainteresirala Rubrika Beauty Beauty

Vikanje kroz zatvorena vrata

"Molim te, otvori vrata. Znam da ljudi ne žele imati posla s nama i žele da čistimo dok ih nema u sobi, i ja to više volim, ali nemojte vikati na mene kroz vrata. Ako otvorite, samo kažem "Dobar dan, želite li sada pospremanje?", ako ne, u koje vrijeme odlazite? Vrata između mene i vas to mi jako otežavaju."

"Nemojte te boce s vodom u sobi napuniti vodom iz slavine. Iskreno, imamo natpis koji govori koliko košta, ako ne želite to platiti, samo popijte vodu iz slavine."

 | Autor: Shutterstock Shutterstock Posluga u sobu

Možda vas zanima... Instagram ga obožava, a i mi se želimo preseliti u ovaj mali hotel koji oduzima dah Rubrika Life&style Life&style

Nepuštanje vode u toaletu

"Bio sam čistač hotelske sobe i najgore što sam vidio bilo je kad bi gosti ostavili korištene odvezane kondome u WC-u, ispod jastuka, ispod kreveta, na pladnju za čaj i kavu... u osnovi bilo gdje. I ne ispiranje WC-a. Odvratno je."

Obavijestite recepciju ako napravite štetu u sobi

"Ako slučajno nešto razbijete u sobi, budite iskreni i obavijestite recepciju. 99% su šanse da vam neće biti naplaćena šteta. Također pružate pomoć održavanju kako bi se popravilo što je prije moguće i ne mora se žuriti s popravkom kad sljedeći gost pronađe štetu, jer je ni sobarica nije prijavila."

 | Autor: shutterstock shutterstock Hotelski krevet

Kada me gost dočeka gol

"Prije nekoliko godina radila sam u hotelima i zapanjujuća je količina ljudi koji naruče poslugu u sobi i oskudno odjeveni otvore vrata. To je vaša soba, ako želite biti goli to je sasvim u redu, samo ako vam damo ogrtač, stavite ga na sebe prije otvaranja vrata."

Osjetljivost na najsitnije detalje

"Mrzim kad se gosti prema svakoj manjoj neugodnosti ponašaju kao da je to stvar koja im je uništila odmor. Čitam povratne informacije koje dobivamo svaki dan, a ljudi nam daju grozne kritike zbog stvari poput "Morao sam pričekati dizalo nekoliko minuta" i "Razina buke u predvorju bila je malo visoka"? Ne razumijem kako su ljudi tako osjetljivi na najsitnije stvari!" 

Možda vas zanima... Konobarica koja poslužuje slavne složila je top listu po ljubaznosti: "Jedna zvijezda je baš bezobrazna!" Rubrika Stars Stars

Nezahvaljivanje za mnoštvo usluga

"Radim kao sobarica u luksuznom hotelu. Gosti koji su očito izuzetno bogati traže da parkirate sve njihove automobile, odnesete hrpu darova i prtljage u mnogo različitih soba, donesete im vina i sve vrste hrane, naručite taksije za njih, rezervirate večeru, podnesite gomilu njihovih prigovaranja i potrudite se da ih smjestite, a na kraju ne daju ni napojnicu te čak ni ne kažu hvala."

 | Autor: Shutterstock Shutterstock Mini bar

"Znam vlasnika"

"Iskreno, najgore je kad se gosti hvale kako znaju vlasnika. Već ste dobili veliki popust. Prestanite tražiti sve besplatno što vam padne napamet."

Mokraća u minibaru

"Gosti su otvorili hladnjak minibara, popili pivo, pomokrili se u praznu bocu, vratili čep i nastavili svojim putem. Sljedeći je klijent (stari gospodin sa svojom kćeri) tog dana popio gutljaj mokraće. Stvar je u tome što nismo imali pojma koji su to prethodni gosti učinili.

S druge strane, ako je pak krivo hotelsko osoblje, a ne gosti, postoje načini da se te pogreške nadoknade. "Besplatan obrok, nuđenje popusta ili nadogradnja za propust ono je što bi tipičan hotel učinio. Oni bolji uvijek će razgovarati s gostom, a povrh svega reći će svoj plan kako bi spriječili da se pogreška ponovi."

Komentari 0