Life&style

Ove stvari te strahovito živciraju u vrijeme popusta? Ne brini, nisi jedina...

  • Nije bitno jesu li zimski ili ljetni popusti, ove stvari te zasigurno živciraju i vjerovatno će zauvijek ostati tako
  • Na internet stranici si ugledala neku majcu, ali kada si došla u trgovinu, gle čuda - samo su ostale XXS ili XXL veličine
  • Otkrivamo ti koje stvari nas sve živciraju u trgovini, a sigurni smo da ćeš se i ti pronaći u nekoj od njih

U tijeku su ljetna sniženja, prava je prilika da si kupimo neku krpicu po super povoljnoj cijeni. Dućani nude sjajne komade odjeće, obuće, ali i modnih dodataka po povoljnim cijenama. Ali ne ide uvijek sve tako glatko. Zapravo, rijetko kada je sve "kao po špagi". Mnoge stvari će nas "izbaciti iz takta". I uglavnom su to iste stvari. Zato smo mi odlučili istražiti što nas najviše živcira tijekom sniženja, a ti se pokušaj pronaći u nekim razlozima...

1. Nedostatak veličina 

Krenula su sniženja, a ti si se zaputila u svoj omiljeni shopping centar. U većinu trgovina u koje si ušla dočekalo te razočaranje. Među svom tom odjećom tražiš svoju veličinu, ali, bezuspješno! Nažalost, za stvari koje su ti se svidjele nema više tvoje veličine. Ostala je XXS ili XXL veličina. 

2. Sva odjeća je razbacana na jednom mjestu

Većina ljudi uvijek čeka sniženja da bi otišla u shopping, pa je zato tada najveća navala u trgovinama. Većina nas, budimo iskreni, napravi dodatni nered dok izvuče svoju veličinu. Tako nastaju, ona brda na koja naletimo pri samom ulasku u trgovinu.

Možda vas zanima Nije do tvoje loše sreće: jedna stvar koja ti se stalno događa ima sasvim logično objašnjenje! Rubrika Life&style Life&style

3. Nema stvari koje tražimo

U vrijeme sniženja odlaziš na stranicu svoje omiljene trgovine : Zara, Stradivarius, Bershka, Pull and bear ili neka druga trgovina. Od sve te silne odjeće pronađeš par komada koji ti se sviđaju i zaputiš se u trgovinu po njih. Tamo te dočeka pravo iznenađenje, baš te stvari koje si tražila više nemaju u trgovini, ali ni u skladištu. 

4. Snižena odjeća ili dodaci su oštećeni od ruža, pudera i slično

Najgore od svega je kad isprobavaš neku majicu a na ovratniku mrlje od pudera ili ruža. Odmah izgubiš volju za probavanjem svake iduće stvari. Osim toga često se zna dogoditi da kad uzmeš haljinu ili hlače za isprobavanje, na njima je rupa ili pokidan "cif" jer netko nije mogao zakopčati pa je navlačio. Zato je vrlo bitno da pri svakoj kupnji odjeće bila ona na sniženju ili ne, dobro obratiš pozornost na to da negdje nije oštećena.

Možda vas zanima Mango ima popust od 50 posto na ljetnu kolekciju! Odabrali smo naše favorite do 200 kuna Rubrika Moda Moda

via GIPHY

5. Neljubaznost prodavačica 

U svakoj trgovini veoma je bitan odnos prodavačice i kupca. Iako te sigurno često živcira pitanje : "Trebate li pomoć?" na samome ulasku u trgovinu, ostani ljubazna jer to pitanje je u njihovom opisu posla i nije zlonamjerno. Također, u svoj toj silnoj gužvi dok traju sniženja, nema ništa gore nego kada prodavačica krene živčaniti na tebe ili kolutati očima ako nešto nisi kupila, a ona je to morala donesti iz skladišta samo da ti probaš. 

6. Čekanje u redovima

Beskonačno čekanje u redu ispred blagajne ponekad te dovede do pravog ludila. Blagajnica je toliko usporena jer je nova pa joj treba vremena da se nauči, ali ti jednostavno nemaš razumijevanja jer žuriš na posao ili imaš privatnih obaveza, a ispred tebe je najmanje deset ljudi koji također čekaju. Stvari koje si uzela ostaviš sa strane, okreneš se i odeš.

Možda vas zanima Počeli su ljetni popusti! Evo koliko ćete uštedjeti u Zari, Stradivariusu, Mangu... Rubrika Moda Moda

7. Ako piše da je neko veliko sniženje, a zapravo nije

Naletjela si na izlog u kojemu piše sniženo 50%, a kad si ušla u trgovinu u pola cijene je samo jedna stvar. Ako gledaš cijene na etiketi, sigurno ti se dogodilo da cijena haljine, hlača ili nekog drugog odjevnog predmeta bude npr. 299,99 kn , a snižena na 279,99 kn. Tvoje očekivanje je bilo da ćeš na etiketi pronaći 149,99 kn jer ako je već sniženje 50% , znači da bi trebalo biti sniženo u pola cijene. To je onaj popularni prodavački trik - "do 50%" - gdje je brojka najveća moguća, a riječ "do" toliko minijaturna da ju jedva možeš pročitati.

via GIPHY

 

Photo: shutterstock

Komentari 0