- Zahvaljujući Instagramu otkrile smo domaći i eco-friendly brend - Izly!
- Mlada poduzetnica iz Koprivnice stvara jedinstvene dekoracije za dom od jesmonita
- U intervjuu niže nam Laura Marić otkriva inspiraciju i kreativni proces iza svog novog brenda
- Pročitaj više: JYSK je svoju najljepšu vazu (i 5 drugih) stavio na veliki popust. Izgleda da se više neće proizvoditi
U svijetu društvenih mreža, Instagram je odavno postao plodno tlo i naša ‘go-to’ destinacija za otkrivanje jedinstvenih i inovativnih brendova, a nedavno smo otkrile još jedan takav biser. Radi se o brendu Izly koji se specijalizirao za ručno izrađene dekoracije od ekološki prihvatljivog materijala jesmonita koji izgledom oponaša kamen, beton, terrazzo, mramor, terracottu i metal. Jedinstvene dekoracije za dom koje smo vidjele na Instagram profilu brenda, potaknule su nas da stupimo u kontakt s njegovom začetnicom, Laurom Marić, kako bismo saznali više o njezinoj kreativnoj viziji i putu koji ju je doveo do pokretanja Izlyja.
Laura, mlada poduzetnica iz Koprivnice, spojila je svoju strast prema dizajnu interijera s ljubavlju prema ručnoj izradi jedinstvenih komada koji ne samo da uljepšavaju domove, već i promoviraju održivost. U intervjuu, Laura nam je otkrila inspiraciju iza imena brenda, zašto je odabrala jesmonit kao svoj primarni materijal te nam je dala uvid u kreativni proces koji stoji iza svakog Izly proizvoda, ali i prišapnula čemu se još možemo veseliti u skorijoj budućnosti.
Voljeli bismo znati nešto više o tebi i tome kako si se odlučila na pokretanje brenda Izly?
Kako dolazim iz malog gradića Koprivnice, gdje ranije nije bilo trgovačkih centara, od malih nogu uživam u izrađivanju raznih stvari. Ovisno o dobi u kojoj sam se nalazila bilo je svega, igračaka, kućica za pse, ukrasa za dom, najviše onih božićnih, itd. Izrađeni predmeti najčešće su nastajali od otpadaka i ostataka koje sam pronašla u kući. Kako sam po prirodi kreativna duša, nakon završene opće gimnazije, upisala sam studij za dizajn interijera u učilištu Profokus. Pronašla sam se u uređenju interijera i zaljubila se u taj osjećaj da mogu uljepšati svoj, ali i tuđi dom.
Najviše me ispunjavaju makeoveri u kojima, s niskim budžetima i malim promjenama, moram u kratkom roku dotjerati prostor, bilo za iznajmljivanje, prodaju ili za same investitore, kako bi se što ugodnije osjećali u svom prostoru. Na tom putu želim ostaviti svoj pečat i tada je nastala ideja da spojim svoje dvije najveće ljubavi - makeoveri, u čijoj realizaciji će mi pomoći moji ručno izrađeni, unikatni proizvodi.
Koja je bila inspiracija za ime brenda?
S obzirom na to da je jesmonit materijal koji se izlijeva u kalupe kako bi iz njih nastali razni oblici, željela sam da ime brenda bude hrvatska riječ koja najbolje opisuje taj proces. Riječ "izlij" bila mi je jako zvučna, lako pamtljiva i idealna kao ime, no željela sam je još malo začiniti pa je krajnja odluka pala na ime Izly.
Zašto je baš jesmonit materijal s kojim si odabrala raditi i odakle crpiš inspiraciju za proizvode koje kreiraš?
Prvobitno je moja želja bila izrada predmeta od gline, no kako trenutno nemam uvjete u kojima bih ih mogla izrađivati, krenula sam u potragu za nečim što sličnijim. Jedini uvjeti bili su da je materijal ekološki prihvatljiv i da ga mogu ručno ukrasiti. Nakon dugog istraživanja, pronašla sam idealan materijal za to. Inspiraciju crpim iz trenutnih trendova, kako bi moji proizvodi bili u toku s uređenjem interijera, ali i nekim bezvremenskim i univerzalnim uzorcima. Svakako sve što mi je lijepo i zanimljivo, pokušam realizirati.
Dosad smo vidjeli držač za svijeće, kutijice za nakit, razne ukrasne podloške i pladnjeve... Spremaš li nam još neki tip proizvoda kojem se možemo veseliti?
Izly je brend koji je tek krenuo s poslovanjem, tako da će u narednom periodu biti predstavljeno dosta novih proizvoda, a kao specijalnu ponudu, nudit ćemo i ukrase iz božićnog asortimana.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.