- U posljednjih mjeseci Boobie Billie se premetnula u jednu od vodećih modnih influencerica s kojom žarko žele surađivati slavni dizajneri
- Neobičnost ove priče krije se u tome što je Boobie zapravo pas, a po novome i 'vlasnica' istoimenog modnog brenda
- Na krilima Instagram slave, njezin je tim lansirao liniju luksuznih torbica i modnih dodataka koji nisu namijenjeni psima, već njihovim vlasnicima
Njujorčanka Boobie Billie na putu je da postane jedna od najvećih modnih influencerica u svijetu Instagrama, a ono po čemu je itekako specifična jest to da je riječ o šest kilograma teškom mješancu talijanskog hrta i čivave. Njezin profil lansiran je u srpnju 2019. godine, no tek ju je fotografija iz prosinca vinula među pseće influencere.
Na njoj pozira odjevena u ljubičasti kombinezon i Nike tenisice, a kako je sve započelo objasnili su članovi njezinog tima koji žele ostati anonimni te odgovaraju u njezino ime: "Ljudi su počeli govoriti da sam modna ikona i moja popularnost se rasplamsala. Počelo je s jednom modnom kombinacijom, jednim parom tenisica". Danas njezin službeni Instagram profil broji preko 255 tisuća pratitelja.
Ljubav prema modnim detaljima
Što se tiče njezinog stila, Boobie Billie je oduvijek voljela nositi odvažne boje, a najdraže su joj žuto-zelene kombinacije. "Uvijek volim nositi dvije boje, nekad su to one koje se sjajno nadopunjavanju, a nekad one koje su suša suprotnost", otkriva u razgovoru za Insider.
Još jedna stvar koju ćeš primijetiti tijekom pomicanja po spomenutom Instagram profilu je Boobiena ljubav prema sićušnim torbicama. Njezin tim otkriva kako je razlog taj što se zahvaljujući minijaturnim dodatcima osjeća poput dame.
Billie je postala toliko popularna da su joj poput prave influencerice zahtjeve za suradnju počele slati neke od vodećih modnih kuća poput Prade, Jacquemusa i Fendija. A na krilima popularnosti njezin je tim odlučio kreirati i vlastitu liniju modnih dodataka nazvanu 'Boobie World". I ne, oni nisu namijenjeni kućnim ljubimcima već njihovim vlasnicima.
Pokrenula je vlastitu liniju
"Ne nosim pseću odjeću", istaknula je Boobie Billie za WWD istovremeno dodajući: “Nikad nisam namjeravala pokrenuti marku usmjerenu na pse jer uživam u modi koju svi vole. To je ozbiljna modna marka, neozbiljnog stava!" Moramo priznati da je ovo prvi puta da se u svijetu mode kao glavni kreator predstavio jedan četveronožni ljubimac. Za sada su na tržištu dostupne torbice za koje je potrebno izdvojiti 270 dolara (oko 1.700 kuna) te marame čija cijena iznosi 80 dolara, odnosno 500 kuna.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.