Life&style 07. kolovoza 2020.

Kako položaj u kojem spavaš utječe na tvoju poslovnu karijeru i što bi trebala promijeniti

Shutterstock/Instagram.
  • Oko 40% svih ljudi spava u jednom određenom položaju
  • Ako imaš problema s napredovanjem na poslu, moguće je da to zapravo nema veze s onim što radiš u uredu 
  • Umjesto toga, to bi moglo imati sve veze s načinom na koji spavaš

I ne, ne mislimo na dužinu spavanja ili čak na vrijeme kad ideš spavati; zapravo se radi o položaju u kojem spavaš.

"Ako se probudiš u položaju fetusa, budiš se na pogrešnoj strani kreveta", rekla je Amy J. C. Cuddy 2013. godine, docentica na Harvard Business School. Cuddy je također socijalna psihologinja i popularna voditeljica koja je opsežno istražila snagu govora tijela.

Ali, postoje i dobre vijesti! Ako spavaš u ovom položaju, tada nisi sama.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#grief in #paradise 📸 by @thefoolupright #quarantined #selflove #fetusposition @durgastigerschool

A post shared by Wonky Tonk (@wonkytonk) on

Oko 40 posto svih ljudi zapravo spava u položaju fetusa, rekla je Cuddy. To je položaj spavanja za koji kažu da ga često usvajaju vrlo osjetljive i emocionalne osobe, a gotovo dva puta više žena nego muškaraca spava u položaju fetusa.

Cuddy je rekla da spavanje u položaju fetusa može štetno utjecati na tvoj uspjeh, jer podsvjesno utječe na način na koji osjećamo sebe. "U osnovi, naša tijela mijenjaju naše umove, naši umovi mijenjaju naše ponašanje, a naša ponašanja mijenjaju naše ishode", primijetila je.

Možda vas zanima... Koji su razlozi za loše spavanje - prema tvom horoskopskom znaku Rubrika Life&style Life&style

Upotrijebimo još jedan primjer: neka su istraživanja pokazala da se zapravo sama možeš natjerati da se osjećaš bolje ako ćeš se smijati, jer je veza um-tijelo toliko moćna.

Jednako tako, trošeći toliko vremena u pokornom držanju tijela - čak i dok spavaš - podsvjesno sebi prenosiš poruku da ne želiš ili nemaš osobnu moć.

Ali, srećom, postoje stvari koje možeš napraviti kako bi to promijenila. Za početak možeš vježbati pozitivne, snažne stavove na izlasku kroz vrata.

Cuddy preporučuje poziranje s istaknutim rukama i laktovima, a brada je podignuta najmanje dvije minute prije nego što kreneš ujutro. Možda izgleda smiješno, ali ona se kune u to i kaže da će to povećati tvoje apstraktne sposobnosti razmišljanja i toleranciju na rizik.

Cuddy je rekla da zapravo slobodno možeš „vježbati“ ove položaje gdje god želiš. A ako si spremna na još veći izazov, pokušaj promijeniti svoj položaj spavanja. Najbolji način za spavanje, prema Cuddy, je ležanje u otvorenom položaju, ispruženih ruku i nogu, u osnovi zauzimajući što više prostora u svom krevetu.

via GIPHY

Samo se pobrini da ne udaraš previše onoga tko spava pored tebe. 

Možda vas zanima... Problemi sa spavanjem u 40-ima ili 50-ima? Ovih nekoliko stvari će ti sigurno pomoći... Rubrika Life&style Life&style

Komentari 0