Life&style 03. studenoga 2022.

Juha od bundeve na novi način: kremasta i puna novih okusa

Juha od bundeve
Shutterstock.
  • Juha od bundeve, kremasta, zasitna i prekrasne narančaste boje tipično je jesensko jelo
  • Spravlja se brzo i jednostavno, s malo dodataka - sol, vrhnje eventualno malo limuna u bučino ulje, no ovaj recept uključuje više namirnica i to vrlo zanimljivih
  • Dok neki još nisu navikli na okus juhe od bundeve, drugi je obožavaju, a vjerojatno će i jednima i drugima ovo osvježenje u recepturi dobro doći...

Klasična juha od bundeve savršena je za prijelaz s jakih ljetnih vrućina na oštrije i hladne dane jeseni. U ovoj njezinoj inačici bundeva grije tijelo i opušta unutarnje organe, dok sunčano zlatni kukuruz čuva sjećanja na ljeto. Također, ovo je juha koja jača imunitet što nem je ujesen itekako dobodošlo. 

Recept je osmislila poznata makrobiotička chefica Christine Pirello, koja je izliječila leukemiju prirodnim pristupom hrani i iskorištavanju najbolje iz nje ne uključujući namirnice životinjskog porijekla. Sve njezine recepte možemo naći u kuharici Juhe i variva u izdanju Planetopije.

Možda vas zanima... Najbolji recept za pravu domaću bučnicu koja se doslovno topi u ustima Rubrika Life&style Life&style

Sastojci za 3 – 4 tanjura

  • ½ malog poriluka
  • 1 šalica muškatne ili neke druge bundeve, narezane na kockice
  • 2 šalice izvorske ili filtrirane
  • 2 šalice nezaslađenog bademovog, rižinog ili sojinog mlijeka
  • 3 žlice svijetlog misa
  • 1 šalica svježih ili smrznutih zrna kukuruza
  • 3 – 4 grančice peršina, grubo narezanog za ukras

Juha od bundeve | Autor: Shutterstock Shutterstock

Priprema:

U loncu za juhu složi sloj poriluka pa sloj bundeve. Dodaj vodu, pokrij i kuhaj na srednjoj vatri dok ne proključa. Dodaj mlijeko, poklopi i smanji vatru na minimum. Polako kuhaj dok bundeva posve ne omekša, 35 minuta.

U ručnom mlincu za hranu ili blenderu izmiksaj juhu u pire, pa je vrati u lonac da polako proključa.

Odvoji malu količinu tekućine u kojoj ćeš otopiti miso. Razrijeđeni miso i kukuruz umiješaj u lonac pa pusti da se ponovo zagrije kako bi se oslobodili enzimi misa, ali pazi da ponovo ne proključa. Poklopi i pusti da odstoji. Posluži toplo i ukrašeno peršinom.

Bučine sjemenke Možda vas zanima... Bučine sjemenke tako su zdrave da bi ih trebalo jesti svaki dan. Ovo je 9 benefita koje donose tijelu Rubrika Life&style Life&style

 

Ovaj je članak prethodno objavljen na portalu missZDRAVA.

Komentari 0