Life&style 05. veljače 2020.

Je li dobra ideja preskakati večeru kako bismo smršavjele? Stručnjaci imaju zanimljiv odgovor

Shutterstock/Instagram.
  • Hm, ako preskočimo večeru, hoćemo li automatski izgubiti koji dekagram preko noći?
  • Na prvi pogled to zvuči logično – i sjajno!
  • Stručnjaci otkrivaju o čemu se radi kod trenda 'Dinner Cancelling' (otkazivanje večere) te funkcionira li to doista

Ponekad navečer nemamo apetita – a ponekad si zabranimo večeru jer sljedeći dan želimo stati u uske traperice. Međutim, koliko je doista dobro ići s praznim želucem u krevet? I hoće li nakon jedne noći biti kakvog učinka?

Prije spavanja ne bi trebala jesti tešku hranu

Bogato i „teško“ jelo je prije spavanja kontraproduktivno, kažu stručnjaci. „Pun želudac tjera razinu inzulina i šećera u krvi u nebesa“, kaže Jim White iz „Jim White Fitness Nutrition Studios“. Ako netko prije spavanja jede veće količine hrane, u pravilu će nemirno spavati – i skloniji je smetnjama srčanog i krvožilnog sustava te pretilosti, tvrdi nutricionistkinja Lisa Davis.

Možda vas zanima... Nijedna dijeta ti nije donijela rezultate? Otkrivamo zašto, ali i što učiniti da kile odu zauvijek Rubrika Life&style Life&style

anketa | Autor: miss7 miss7

Tko ide gladan u krevet, održat će nisku razinu inzulina

Davis kaže: „Ako želiš izgubiti koji kilogram, prazan želudac prije spavanja neće ti pomoći, jer će razina inzulina ostati niska.“ Osim toga, preskakanje večere često vodi do slabijeg sna – i potiče apetit. „Istraživanja su pokazala da malo sna vodi ka dobivanju težine – jer automatski potiče apetit. Tijelo si vraća energiju koju je izgubio zbog nedovoljno sna“, objašnjava Jim White. Ići gladna u krevet? Radije ne…

Možda vas zanima... Naizmjenično gladovanje je trenutačno u trendu, a je li to i najzdravija dijeta ikada?! Rubrika Life&style Life&style

Pazi na to što jedeš


Kao i gotovo uvijek, najbolje je rješenje u sredini: „Manji zalogaji do 150 kalorija su neopasni za težinu, tvrde istraživanja“, kaže White. Savjet stručnjaka: ocijeni osjećaj gladi prije spavanja na ljestvici od 1 do 10. Ako je glad na 5, popij čašu vode i idi spavati. Ako je glad 6 ili više, priušti si lagani obrok između 100 i 200 kalorija.

POGLEDAJ PETU EPIZODU VIDEO SERIJALA BY MISS7 "MISS7 SE UDAJE": FOTOGRAF I GLAZBA
 

Komentari 0