Life&style 3004 prikaza 30. studenoga 2019.

Insta famous: 5 brendova koje Instagram obožava

Getty Images/Guliver.

  • Instagram je borilište u kojem se svakoga dana pojavljuju tisuće novih brendova koji žele biti primijećeni, no samo rijetkima to uspije
  • Upoznajte pobjednike: The Attico, Nanushka, Ganni, Réalisation Par te Rouje

Moda i Instagram se vole. Poput Netflixa i kišne nedjelje, plaže i hladnog Mojita, ispranih traperica i bijelog T-shirta. Njihov, gotovo simbiotički odnos, započeo je još (sada već pomalo davne) 2010. godine kada je aplikacija zasjala na virtualnom nebu i započela svoju ekspanziju na zaslonima pametnih telefona mijenjajući iz temelja način na koji poimamo i konzumiramo modu, šaljući neke stare prakse u zaborav. S primarnim fokusom na vizualima, Instagram je bio (i ostao) savršeno mjesto za industriju kojoj su izgled i imidž na prvom mjestu, teren na kojem će trendovi s modnih pista, poput primjerice “ružnih” tenisica, biciklističkih hlačica ili DHL majica u rekordnom roku postati viralni. Moderni ekvivalent za sve one silne preporuke i savjete koju je  koje smo nekoć dobivali od modno osviještenih prijateljica. 

Možda vas zanima... Jesenski broj miss7 magazina čeka te na kioscima! Rubrika Life&style Life&style

No, savršenim temeljima unatoč, na virtualnom nebu uskoro je postalo prenapučeno i tijesno. Svijet je prebacio u petu brzinu, a ritam njegove kaotične vrtnje uhvatili su i modni trendovi čiji je životni vijek postao kraći nego ikada prije. Instagram se pretvorio u kompetitivno borilište na kojem se svakoga dana pojavljuje tisuće novih brendova željnih slave i uspjeha, teritorij na kojem svatko želi privući pozornosti i zadržati je dulje od nekoliko sekundi, izdvojiti se iz mase, otkinuti barem djelić kolača. I dok je većina brendova sakupila samo mrvice, neka su modna imena stekla svjetsku popularnost i gotovo kultno sljedbeništvo. 

 | Autor: miss7 miss7

Jedan od sjajnih primjera talijanski je The Attico, brend eklektične estetike začinjen elegancijom, glamurom i dekadentnom vibrom noćnog života, protkan neodoljivim šarmom nekih davnih modnih era. Već u prvom danu lansiranja, The Attico je privukao nezamislivu količinu pozornosti, a njegov Instagram profil pregledalo je čak 200.000 korisnika. U samo tri godine od osnutka stvorio je instagramsku zajednicu koja broji više od 300.000 sljedbenika, a može se pohvaliti i činjenicom da ga nose zvijezde poput Beyonce, Katy Perry i Rosie Huntington-Whiteley. No, gdje leži tajna njegova zvjezdanog uspjeha? U osobnom pristupu, reći će njegove kreatorice. Naime, doajenke i megazvijezde street style scene, Giorgia Tordini i Gilda Ambrosio, svojim su upečatljivim odjevnim stilovima i karizmatičnim osobnostima privukle pozornost milijuna ljudi diljem planeta dok brend još nije bio ni u povojima, a kada su zajedničkim snagama na noge osovile The Attico, uspjeh je stigao gotovo preko noći. U svoje je redove instantno privukao sve one koji su stilske uspješnice milanskog dvojca godinama spremali u “inspo” foldere, a interes je iz sezone u sezonu nastavio rasti.

 | Autor: miss7 miss7

Mađarski brend Nanushka jedan je od onih brendova koji svoje početke duguju predinstagramskoj eri, ali koji su se na svjetsku modnu kartu upisali tek nakon vještog pozicioniranja na najpopularnijoj društvenoj mreži. Lansiran kao linija dječje odjeće davne 2006. godine, kada je njegova pokretačica i glavna dizajnerica Sandra Sandor okončala studij na prestižnom fakultetu London College of Fashion, brend se regrupirao i zauzeo drukčiji pristup poslovanju 2016. godine, a u biznis se kao suvlasnik uključio i Sandrin dugogodišnji partner Peter Baldaszti. Nove poslovne strategije, izvrsno baratanje Instagramom kao alatom za generiranje veće vidljivosti i prepoznatljivosti te estetika koja odiše suptilnom ženstvenošću i šarmom neopterećene klasike osigurali su brendu neviđenu popularnost i smjestili ga u garderobe fashionistica diljem svijeta. 

Možda vas zanima... Dua Lipa, njezina pravila poslovne igre Rubrika Stars Stars

Jedan od brendova koji je također nemoguće zaobići dok lutate prostranstvima društvenih mreža je i Ganni, trenutačno najpoznatije ime skandinavske mode, brend izrastao na ruševinama pomalo zaboravljene odjevne linije od kašmira, koju je 2009. godine od sudbine neminovne propasti spasio bračni par Ditte i Nicolaj Reffstrup. Danas je Ganni jedan od najprodavanijih brendova na Net-a-Porteru, možete ga pronaći u više od 400 trgovina diljem svijeta, a njegov upečatljiv dizajn nose zvijezde poput Margot Robbie, Kendall Jenner i Jessice Albe. I premda će Ditte i Nicolaj priznati kako nemaju privatne profile na društvenim mrežama, neće kriti da su Instagram i sjajne suradnje s influencericama poput Veronike Heilbrunner ili Pernille Teisbaek odigrale golemu ulogu u uspjehu brenda. Zahvaljujući Ganniju, estetika “cool djevojke iz Kopenhagena” danas je globalni fenomen, a #GANNIgirls na svakom su koraku!

 | Autor: miss7 miss7

Australski Réalisation Par još je jedan od brendova astronomske Insta-slave čiju odjeću možete pronaći na svakom drugom #ootd postu koji krase bespuća Instagrama. U modnu su ga orbitu 2015. godine lansirale dvije djevojke iz susjedstva, Alexandra Spencer i Teale Talbot, nazivajući ga “konceptom nadahnutim inspirativnim ženama koje nas okružuju”. Girl power mantra, utkana duboko u DNK brenda, i estetika koja odiše nostalgijom i ženstvenošću osigurale su Réalisation Paru sumanutu popularnost i neviđeno brzu tranziciju iz influencerskih ormara u garderobe celebrityja poput Belle Hadid, Kaie Gerber, Selene Gomez i Alexe Chung. 

Možda vas zanima... City break: Beč na posve nov način Rubrika Life&style Life&style

Listu it-brendova novog doba nemoguće je zaključiti bez brenda Rouje - nonšalantno pariškog, prokleto chic i beskrajno šarmantnog modnog imena protkanog neodoljivim retro štihom koji je 2016. godine pokrenula ultimativna French Girl Jeanne Damas. Njezin “je ne sais quoi” stil, prozračni pariški lifestyle i ležernost kojom zrači očarali su više od milijun instagramskih sljedbenika, a novopokrenuti je brend doslovno poletio na krilima njezine popularnosti uselivši se u ormare zvijezda poput Sienne Miller i Selene Gomez. No, Rouje nije samo još jedan od onih brendova kojima su influencerice odlučile unovčiti svoju iznenadnu slavu, Rouje je savršeni odgovor na pitanje “što žene stvarno žele?”. Rouje je simbol za ženstvenost, udobnost, ležernost, neopterećenost, za stil u punom, francuskom smislu riječi. 

 

 

Komentari 0