- Pitamo se bi li u tom slučaju mjesečnica i dalje bila tabu tema
- Bi li netko od njih izišao za vrijeme nogometne utakmice promijeniti uložak? Ili bi se rasplakao nakon promašenog gola jer ga „lupa PMS“?
- OK, dale smo malo maha mašti – kako i kreatori novog reklamnog spota koji pokazuju kako bi izgledao svijet u kojem muškarci imaju menstrualni ciklus
Proizvođač donjeg rublja za menstruaciju „Thinx“ postavlja pitanje – bismo li se svi osjećali bolje kad bismo svi imali menstruaciju? Televizijski spot želi pokrenuti diskusiju o tome što bi se dogodilo da muškarci imaju mjesečnicu – bi li onda mjesečnica i dalje bila tabu tema?
Spot treba pokazati kakav je izazov menstruacija
Muškarci koji pitaju za tampone, bude se u krevetu uz krvave mrlje te provjeravaju hlače i gaće je li što „prošlo“. To su scene koje su dosad nepoznate. Televizijski spot pokazuje točno to – te što bi se dogodilo s društvom da muškarci imaju mjesečnicu. Naime, to više ne bi bila tabu tema i moglo bi se otvoreno, kao što se vidi u spotu, tražiti tampon.
Zašto je perspektiva muškaraca uopće relevantna?
Kako bi pokazala koliko je teško može biti proživjeti dan s menstruacijom, Sioban Lonergan iz „Thinxa“ izjavila je da se nada kako će publika razmisliti nakon gledanja spota te početi govoriti o tome.
Pitanje koje se može postaviti definitivno je sljedeće: „Zašto nam je potrebno muško gledište na to koliko teška može biti menstruacija? Zašto uopće treba muškarcima objašnjavati da je mjesečnica nešto normalno, nešto čega se ne treba sramiti? Šteta…
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Mortycia696
erik
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.