- Gubile smo njihove cipelice, češljale njihovu kosu, ponekad ih šišale, ali uvijek pazile da budu cool odjevene
- Barbike su mnogima bile najomiljenije lutke, posebno generacijama koje su se igrale u 90-ima
- U tom razdoblju njihova popularnost uistinu je bila velika, a evo koje je modele Mattel najviše prodavao
Otkako je ugledala svjetlo dana 1959., Barbie postavila je jedan sasvim novi standard u svijetu lutaka i dugi niz godina uspješno ga održala u samom vrhu. Naime, za ovu prekrasnu igračku iz Mattel je osmislio i niz modnih dodatka, a svakako su među najomiljenijima bile haljinice i odjeća koje su mnoge od nas razmjenjivale kako bi svojim barbikama priuštile najnoviju modu.
U kontekstima koji i nisu uvijek bili najsjajniji, ponekad čak i u uz sudske tužbe a nekad i uz parodije, Barbie su nakon 50 godina 'vladavine' popularnost počele oduzimati druge lutke na tržištu. Ipak, Barbie se prodala u preko milijardu primjeraka i zapravo se radio o najprofitabilnijem proizvodu tvrtke, a i danas je mnoge djevočice priželjkuju u svojim kolekcijama.
Među najveće kupce sigurno su ubrajali roditelji milenijalaca, a mnoge djevojčice tijekom 90-ih imali su barem jedan primjerak. Uz originalnu Barbie mogle su se i 'udomiti' njezine sestre te njezin dečko Ken. One koje su odrastale u 90-ima sigurno će zabaviti pogled na najprodavanije primjerke Barbie iz tog razdoblja.
Mnoge djevojčice imale su zavidnu kolekciju minica za svoje lutke, a posebno zadovoljstvo predstavljalo je njegovanje duge plave valovite kose.
Osim u kratkim haljinicama Barbie su zasjale i u glamuroznim haljinama. Najpopularnije su bile mladenke, superzvijezde i vile.
Mnoge Barbike imale su zanimljive dodatke poput Barbie sirene koja je imala čarobnu krunu iz koje je izlazila voda.
Spremale se na bal ili u noćni klub, Barbike su imale savršen outfit za dobar provod.
Kakva je bila tvoja Barbie?
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.