Life&style 07. veljače 2019.

5 kalorijskih bombi koje ipak trebaš pojesti jer su prezdrave

Čokolada
Shutterstock/Instagram.
  • Postoje namirnice koje imaju puno kalorija, ali i pregršt dobrih hranjivih tvari
  • Ne trebaš se bojati masnoća, samo pripazi na količinu
  • Čokolada je na popisu poželjne hrane!

Orašasti plodovi i maslac od kikirikija 

Orašasti plodovi bogati su balastnim tvarima, vitaminima i mineralnim tvarima. Njihove višestruko zasićene masne kiseline smanjuju rizik od bolesti srca i krvožilnog sustava. Pošto su orašasti plodovi vrlo zasitni, idealne su grickalice. 

Kalorije: ovisno o sorti, 100-700 kalorija na 100 grama 

Avokado

Avokado ne spada bez razloga u superhranu. Ovaj paket snage bogat kalorijama izvor je nezasićenih masnih kiselina, folne kiseline, balastnih tvari i bakra. 

Kalorije: oko 160 kalorija na 100 grama

Možda vas zanima... Tri namirnice koje bi trebala jesti češće ako pušiš Rubrika Life&style Life&style

Chia sjemenke 

Sitne, ali dinamitne! U malim chia sjemenkama nalazi se ponešto kalorija, ali i puno toga dobroga. Na primjer: kalcij, cink, bjelančevine i omega-3 masne kiseline. Sjemenke mogu smanjiti krvni tlak te imaju protuupalno djelovanje. 

Kalorije: oko 460 kalorija na 100 grama

Maslinovo ulje 

Osim što maslinovo ulje sadrži omega-3 masne kiseline, sadrži i omega-6. Te dobre masnoće smanjuju rizik od srčanih oboljenja te poboljšavaju moždane funkcije. Pazi na to da koristiš 100 posto prirodno, hladno prešano maslinovo ulje. 

Kalorije: oko 900 kalorija na 100 grama 

Možda vas zanima... Probala sam 5 domaćih ručno rađenih čokolada - jesu li bolje od tvorničkih? Rubrika Life&style Life&style

Tamna čokolada 

Čokolada nije uvijek čokolada. Zbog toga dalje prste od bijele ili mliječne čokolade te radije konzumiraj tamnu (najmanje 70% kakaa). Doduše, nešto je gorča, ali vrlo zdrava. Tamna čokolada puna je balastnih tvari, željeza, magnezija, bakra i drugih minerala. Sadrži antioksidanse koji štite tijelo od štetnih utjecaja okoline. 

Kalorije: oko 500 kalorija na 100 grama

Komentari 0