Lifestyle 2925 prikaza 16. veljače 2019.

13 namirnica koje te čine lijepom (jer su pravi su borci protiv bora)

Shutterstock.

  • Sigurno si čula izreku da prava ljepota dolazi iznutra. I to je istina…
  • Tko često ima na meniju ove ukusne i zdrave namirnice, imat će glatku i sjajnu kožu te snažan imunitet
  • Bonus – lakše ćeš smršaviti! Trebamo li još nešto reći? 

Možda vas zanima... Kriterij je čudan, ali postoji 6 osobnosti frajera. Koji je tvoj? Rubrika Lifestyle Lifestyle

1. Kivi 

Ovo dlakavo voće štiti stanice i opskrbljuje tijelo s puno vitamina C. 
Savjet: jednostavno ga oguli i jedi sirovog. Odličan je i kao sastojak voćnih salata. 

2. Jogurt 

Bakterije mliječne kiseline izvrsne su za crijevnu floru. Jogurt sadrži i puno bjelančevina koje potiču topljenje masnoće i drže te dugo sitom. 
Savjet: bolje od gotovih (preslatkih) voćnih jogurta: sama napravi pire od voća te pomiješaj s običnim jogurtom. 

3. Lubenica 

Lubenica sadrži citrulin, aminokiselinu koja će se pobrinuti za to da stanice u tijelu spremaju manje masnoće. 
Savjet: lubenica je zdravi slatki međuobrok. Isprobaj je u pikantnoj kombinaciji s ovčjim sirom. 

4. Artičoke 

Ovo povrće ima malo kalorija, potiče probavu te pomaže kod čišćenja tijela od otrova. 
Savjet: nemoj kupovati artičoke u ulju. Ako baš želiš artičoke iz staklenke ili limenke, onda neka su spremljene u vodi. 

5. Crvena paprika 

Također ima malo kalorija, a potiče rad imunološkog sustava s puno vitamina C i cinka – što je jako važno u stresnim razdobljima. Sadrži puno kalcija, što je dobro za kosti. 
Savjet: posluži papriku narezanu na trakice s malo laganog umaka kao zdrave grickalice.

Možda vas zanima... Što kaže horoskop, koji parfem najviše odgovara tebi, a koji tvom muškarcu? Rubrika Beauty Beauty

6. Avokado 

Ovo egzotično voće puno je dobrih nezasićenih masnih kiselina. Također sadrži i puno balastnih tvari, folnu kiselinu te vitamin B koji je prijatelj naše kože. 
Savjet: avokado je super alternativa za maslac na kruhu. Tanko namaži namaz od avokada na kruh – sadrži tek oko 50 kalorija. 

7. Orasi 

Orasi sadrže kombinaciju kalcija, magnezija, cinka i željeza. Također su bogati vitaminom B, koji su pak zaslužni za glatku kožu, a vitamin E štiti stanice. 
Savjet: orasi su jako kalorični, pa ih nemoj jesti više od šake dnevno. 

8. Banana

Sportaši cijene banane kao instant izvor energije, a djeluju i pozitivno na raspoloženje - zahvaljujući triptofanu koji se pretvara u „hormon dobre volje“, serotonin. 
Savjet: napravi smoothie od banana, jagoda i mlijeka od badema. 

9. Rajčice 

Osim vitamina i mineralnih tvari, rajčice sadrže likopen koji, između ostaloga, ublažava štetu nastalu UV-zračenjem. 
Savjet: likopen djeluje bolje kad se ugrije, dakle, češće jedi juhu ili umak od rajčice. 

10. Kvinoja 

Ova žitarica iz Anda bogata je visokovrijednim bjelančevinama, mnogim mineralnim tvarima i vitaminom B. 
Savjet: skuhaj je u slanoj vodi te pomiješaj s voćem ili povrćem. 

11. Leća 

Leća unosi puno energije u našu prehranu. Sadrži 30 posto bjelančevina i dobre ugljikohidrate. Sjajna je alternativa tjestenini i riži. 
Savjet: spravi je s pirjanim povrćem i curryjem te posluži uz umak od jogurta. 

12. Mrkva 

Betakaroten iz mrkve djeluje protiv slobodnih radikala. Ovo povrće također sadrži balastne tvari i zdrave ugljikohidrate te je izvrsno u borbi protiv celulita. 
Savjet: spravi hladno cijeđeni sok od mrkve. 

13. Borovnica 

Prema jednom istraživanju Sveučilišta Michigan, 200 g borovnica dnevno ciljano djeluje protiv masnoće na trbuhu. Polifenoli koje sadrži potiču tijelo da troše masnoću i šećer. 
Savjet: možeš ih držati u hladnjaku do 14 dana

Komentari 0