Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7
dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s
Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa
zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Radila na klodvoru kao student, za gore navedenu autobusnu kompaniju nemam nista lijepo za reći. Sama sam bila iznapadana i izvrijeđana radi takvih slučajeva, voljela bi opravdati svoje bivše kolegice koje rade svoj posao odgovorno i sa osmijehom na licu
... prikaži još! kada bi najradije zaplakale. Prodaja karata je usklađena što se tiče programa na kolodvoru, do problema dolazi jer u ovom slučaju Croatia bus (ima ih i još nisu jedini) ima online prodaju karata i kolodvorsku prodaju karata,ako bus ima 50 sjeda
Pozivam sve sa svojim iskustvima Croatia bus d.o.o da se pridruže stranici i ostave svoj komentar kako bi iskustva podijelili bila pozitivna ili negativna ( na žalost više je negativnih ) te utjecali na autoprijevoznika da je politika kompanije loša
... prikaži još! . Moje osobno iskustvo je da na svaki upit i pritužbu naišao sam na zid.
Croatia bus je tu zbog nas ne mi zbog njih i krajnje je vrijeme da se počnu odgovorno ponašati prema krajnjim korisnicima.
https://www.facebook.com/groups/190972494875467/
Krajem veljače ove godine imala sam užasno iskustvo putovanja Croatia busom. Linija Zagreb-Ženeva, koju na svojoj web stranici reklamiraju kao direktnu. Negdje na pola puta dobila sam info da ipak nije direkt, ali ne znaju mi reći gdje presjedam. U
... prikaži još!U pola 5 ujutro presjela sam u kombi (bez grijanja), koji me vozio do Berna i ostavio na parkiralištu. U 6 ujutro, sama, na"ugodnih" -7, punih 2,5 h čekala sam bus za dalje. Kontaktirala sam njihovu pravnu službu, ali nikad nisam dobila odgovor.
Ako bus ima ajmo reći 50 sjedala, ako već imaš online prodaju i kolodvorsku logično bi bilo da prodaješ npr. 25 sjedala online 25 na kolodvoru, ali ne, njihova logika ide ovako, 25 sjedala kolodvoru i kolika god je potražnja
... prikaži još!ja online neka se prodaju sjedala. Nakon toga naravno dolazi do problema jer se proda 20 karata viška upravo radi online nekontrolirane prodaje. Prodaja karata na kolodvoru funkcionira tako da su sjedala koja nisu na prodaju bokirana i nemoguće ih je prodati.
Meni nije toliki problem bio oko tih karata nego u vezi ne ljubaznosti vozača.Tretirati mene ili nekog kao smeće i vrijeđati i da ti dođe da plačeš. A na primjer si se veselio da vidiš nekoga. I dođe ti neko
... prikaži još!o ovakvi i uništi ti dan. Prijeti ti tu da će te izbaciti iz busa. Bez razloga te napada, a nisi pisnuo ni jednu jedinu riječi i platio si kartu i sve. I dođe i maltretira te tu, a ti si u strahu da te ne izbaci van. A na primjer nemas toliko novaca kod sebe da si mos drugu kartu priuštit