Beauty
Omiljeni miris i karakter

Voliš li cvjetne, voćne ili orijentalne parfeme? Evo što tvoj omiljeni miris otkriva o tvom karakteru

Mirisi, točnije parfemi, postali su neizostavan dio naše svakodnevnice. Tihi partner koji hoda s nama tijekom dana i postaje vanjski izraz našeg unutarnjeg karaktera. Poput tvoje odjeće, omiljene hrane ili glazbe koju najčešće slušaš, tvoj izbor mirisa puno govori o tome kakva si osoba.

Osim što povećavaju tvoje šanse da te netko zatraži telefonski broj, parfemi također mogu povećati samopouzdanje, poboljšati nam raspoloženje, učiniti nas privlačnom drugima, pokrenuti sjećanja, smanjiti razinu stresa, razbuditi nas... Ali, nećemo se koncentrirati na to kako će parfem utjecati na tebe, nego što tvoj parfem govori o tebi. Ovisno o parfemu koji nosiš, drugima možeš prenijeti golemu količinu informacija o sebi. Kao što slika govori tisuću riječi o određenom trenutku, tvoj miris može reći tisuću riječi o tvom karakteru. 

Tvoja priča, iz perspektive parfema

Prema dugogodišnjem istraživanju koje je proveo dr. Alan R. Hirsch, osnivač 'Smell and Taste Treatment and Research Foundation', postoje zanimljivi podaci koji povezuju izbor parfema s tvojom osobnošću. Proveo je testove osobnosti na više od 18.000 ljudi i usporedio rezultate sa preferencijama mirisa sudionika. 

 | Autor: Instagram @monakattan Instagram @monakattan

Prema njegovim riječima, „to je u osnovi poput Rorschachovog testa koji koristi preferencije mirisa.“ Spajanje parfema i osobnosti ima golemu količinu implikacija jer nekoga možeš puno bolje razumjeti ako znaš što mu se sviđa. Postoji jako puno vrsta parfema, a u nastavku su navedeni neki od njih te ono što mogu otkriti o nositeljima i njihovom karakteru.

Citrusni mirisi

Citrusi su sastojak mnogih parfema te emitiraju čistu, oštru i energičnu svježinu. A imaju i terapeutske prednosti i pružaju dobru ravnotežu između osvježenja i smirenja. Istraživanje koju je provelo Sveučilište Northumbria otkrila je da miris matičnjaka može poboljšati raspoloženje i kognitivne performanse.

Citrus je omiljen kod dama koje preferiraju ženstvenost s dozom drskosti; koja imaju odvažni smisao za humor i vole koketirati s prizvukom šarma. Ukratko, citrusni će miris odabrati žena koja želi biti ženstvena, ali ne na mladenački način tinejdžerice; koja je koketna, ali nije pretjerano romantična.

 | Autor: Brumble Berry Brumble Berry Foto: Brumble Berry

Gurmanski mirisi

Mirisi koji se vrte oko hrane i sadrže note poput vanilije, čokolade, kave, lješnjaka itd. spadaju u gurmansku kategoriju. Ovi senzualni mirisi vjerojatno će svakome izazvati kruljenje u želucu, a drugima cijeli niz osjećaja. Vanilija se tako dugo smatrala psihogenim afrodizijakom - ljudi koji preferiraju gurmanske mirise, posebice vaniliju, obično su živahni i energični. 

Moglo bi se čak reći da su najveći partijaneri. Vole plesati, piti, upoznavati nove ljude, družiti se i više vole provesti noć u gradu nego ostati kod kuće vikendom. Drske i prekrasne djevojke koje ne shvaćaju život previše ozbiljno privlače gurmanski mirisi.

Drvenasti mirisi

Smatra se da drvenasti mirisi predstavljaju čvrstu, pouzdanu i opuštenu osobnost. Stoga ne čudi da su jako popularni među muškarcima. Ovi se parfemi sastoje od zemljanih i prirodnih mirisa kao što su sandalovina, cedar, vetiver, agar drvo i pačuli, a uz muškarce, i žene ih vole već stoljećima.

Otkrivaju osobu koja s obje noge stoji čvrsto na zemlji, koja voli boravak na otvorenom i miris svježe pokošene trave, borova i svježinu zraka nakon grmljavinske oluje. Također projiciraju osjećaj profesionalne i akademske izvrsnosti i stabilnosti. Mirisi poput sandalovine odaju osjećaj savršenstva. Obožavatelji sandalovine obično imaju velika očekivanja za sebe i druge.

Parfem sa sandalovinom | Autor: Unsplash/William Bout Unsplash/William Bout Parfem sa sandalovinom, Le Bein JOOP!

Cvjetni mirisi

Ako te mirisi jasmina, ljiljana i gardenije mame i očaravaju, onda si nedvojbeno ljubiteljica cvijeća. Cvjetni mirisi govore da si otvorena, prijateljska i otvorena osoba. Također si prizemljena, a opet bezbrižne prirode, netko kome je teško nešto zamjeriti i tko će se brzo nasmiješiti svemu. Premda većinom žene nose cvjetne mirise, to nije neuobičajen miris ni među muškarcima.

Od svih cvjetnih mirisa, većina muškaraca preferira ružu, premda preferiraju tamne, drvenaste, zemljane ruže iznad puderastih i nježnih ruža, jer prve odražavaju dramatičnost i snagu. Cvjetni mirisi poput gardenije pokazuju stabilnost, osjećaj da si čvrstog karaktera i da uvijek slijediš zacrtane planove. Ljubitelji cvjetnih mirisa su također timski igrači i netko tko ne upada u tuđi život nakratko, nego održava prijateljstva desetljećima.

 | Autor: L'Occitane L'Occitane

Morski/vodeni mirisi

Ako voliš vodene mirise s morskim i slanim notama, to znači da si slobodnog duha, ležerna i cool, ali elegantna i prilično intelektualni tip. Vodeni mirisi koji podsjećaju na vjetrovite obale i prskanje mora savršeni su mirisi za sanjare. Uravnoteženi ljubitelji prirode, ljubitelji vodenih mirisa obično bježe od urbanih džungli, a njihova ideja savršenog odmora je udaljeni otok s dobro opremljenom knjižnicom.

Obožavatelji vodenih parfema obično su spontani, ali su u isto vrijeme i više nego spremni prepustiti se toku koji ih nosi. U formi i energične prirode, posjeduju golemu ljubav prema vodi!

Orijentalni mirisi

Začinske, tople i mošusne note u suvremenim orijentalnim mirisima razlikuju se od svojih tradicionalnih prethodnika, ali još uvijek imaju istu odvažnost. Ako voliš nositi ovakve parfeme, onda si najvjerojatnije noćna ptica, prirodno si odvažna i ne bojiš se pokazati svoju senzualnost. Ljubitelji orijentalnih mirisa su impulzivni, intenzivni i pomalo osjetljivi te posjeduju umjetničke sklonosti. Originalni i kreativni, obično imaju puno stila s obiljem šarma i duhovitosti.

Na ekstreman način, orijentalni mirisi izražavaju karakter jednom riječju: hedonist. Beskompromisni tragač za užicima koje život nudi.

 | Autor: Unsplash/Theodora Ispas Unsplash/Theodora Ispas Foto: Unsplash/Theodora Ispas

Voćni mirisi

Obično se nositelji voćnih parfema, koji mirišu odvažno, s mirisima poput lubenice, marakuje i trešanja, smatraju optimističnim, poletnim i energičnim osobama koje su srce zabave i kojima obično nije dosadno u životu. Ali, prema istraživanju koje je proveo dr. Hirsch, ljudi koji nose voćne parfeme „često su razdražljivi, mrzovoljni i pesimistični“, a također imaju tendenciju da budu sarkastični i lako se iznerviraju.

Premda to kako će se protumačiti poruka parfema ovisi o nositelju i osobama koje miris doživljavaju, bilo bi bolje dobro razmisliti o prigodi i publici prije nego što naneseš voćni parfem.

Možda vas zanima Ovi mirisi su osvojili parfemskog Oscara u 2024. - možda je i tvoj omiljeni među njima! Rubrika Beauty Beauty

Sportski mirisi

Posebno kreirani sportski mirisi su začinjeni i ohrabrujući te dizajnirani da podignu adrenalin. Sportski mirisi nastoje prikazati portret aktivnog, ambicioznog i marljivog karaktera. Obično su mješavina citrusnih nota na vrhu, nečeg drvenastog ili biljnog u sredini i donje note jantara ili mošusa.

Sportski mirisi mogu biti sofisticirani, ali obično se bolje slažu s tjelesnošću i atleticizmom, pa uzmi u obzir i tu činjenicu prije nego što se odlučiš za sportski miris.

 | Autor: Amazon Amazon Foto: Amazon

Luksuzni mirisi

Ljudi koji vole nositi luksuzne mirise na određeni su način slični ljudima koji uživaju u ispijanju craft piva: cijene originalnost, osebujnost i visoku razinu majstorstva. Luksuzni mirisi prikazuju strast, brigu za detalje i umijeće izrade, a osoba koja ih kupuje svjesna je što ih čini dobrim i nosi ih s ponosom.

Jednostavno rečeno, nosiš luksuzni parfem kako bi ljudima dala do znanja da si više znalac nego uobičajeni potrošač.

Zeleni mirisi

Ako više voliš biti sofisticirana i otmjena, ali voliš i malo drame u životu, onda bi se vjerojatno trebala odlučiti za zelene mirise. Ljubitelji zelenih parfema vole oštre, zrele i svježe mirise koji će imati note krastavca, bosiljka i zelenog čaja u parfemima – pružajući osebujan, nezaboravan miris koji će uvijek iznova privlačiti ljude.

Zaključak

Parfemi su postali vitalni dio naše svakodnevnice i više ne služe samo u svrhu dobrog mirisa tijekom dana ili za određenu prigodu. Parfemi su postali personalizirani, poput većine drugih stvari u ovom svijetu koji se brzo razvija, postajući iskaz našeg karaktera i onoga što želimo izraziti društvu.

Razumijevanje koji ti parfemi najbolje pristaju i što govore o tebi, te njihovo pravilno korištenje kako bi odgovarali tvom životnom stilu i karakteru, ne samo da ti može koristiti tako što će ti pomoći u osiguravanju goleme količine prilika, nego će također pomoći u jačanju tvog pravog unutarnjeg karaktera, čineći tako parfem pravim prozorom tvoje duše.

Možda vas zanima Sol de Janeirov miris često zovu ljetom u bočici, a Zara je upravo dobila duplić po odličnoj cijeni! Rubrika Beauty Beauty
Photo: Vacation

Komentari 0