- Američka glumica i redateljica Regina King zapalila je "crveni tepih" kreacijom koja je šivana čak rekordnih 140 sati
- U suradnji s kreativnim direktorom Louisa Vuittona Nicolasom Ghesquièreom vizualizirana je, a potom i napravljena bajkovita kreacija u svijetloplavoj boji neba
- Satenska haljina savršeno je naglasila ženstvenu figuru zanosne Regine King
Regina King bila je počašćena ulogom otvaranja 93. dodjele filmskih nagrada Oscar, a gledatelje svečane ceremonije oduševiila je svojom raskošnom večernjom kreacijom koju je specijalno za nju napravila modna kuća Louis Vuitton. Zahvaljujući suradnji sa stilistima Waymanom Bannermanom i Micahom McDonaldom američka glumica i redateljica nominiranog filma One night in Miami uvijek je plijenila pažnju svojim modnim odabirima na dodjelama raznih filmskih nagrada, a ovoga puta je definitivno nadmašila sva očekivanja.
Kreativni direktor Louisa Vuittona, Nicolas Ghesquière, koji je vizualizirao kreaciju, sanjao je haljinu vrijednu te prilike i izjavio:
- Uvijek pokušavamo ispričati punu priču. Zato smo morali biti sigurni da je finale bio pravi završetak prekrasne sezone.
Za Bannermana i McDonalda Ghesquière je bio idealan suradnik.
- Predan je donošenju visoke mode u njenom pravom smislu na tepih. On ne dizajnira samo haljinu za nagradu. Daje vam svoje jedinstveno tumačenje onoga što to može biti. Volimo dosljednost koju on donosi i pažnju prema detaljima - haljine su iznutra jednako lijepe kao i izvana, kaže Bannerman.
Svijetloplava satenska haljina lepršavog kroja sa svojim fantastičnim razbarušenim ramenima i gradacijom srebrnih šljokica koja savršeno pristaje silueti Regine King, zasigurno je ukrala poglede i uzdahe brojnih gledatelja.
Za šivanje haljine utrošeno je čak rekordnih 140 sati, upotrijebljeno je 62.000 šljokica te 8400 kristala Swarowski.
- Željeli smo donijeti nešto posebno što podiže raspoloženje. Nakon svega što smo prošli u proteklih godinu dana, željeli smo stvoriti prekrasne slike kako bi ljudi mogli sjediti kod kuće i biti nadahnuti razgovarati sa svojim prijateljima i obitelji. Dirnule su nas poruke koje primamo od ljudi o našim kreacijama pa smo željeli doprinijeti nečemu čemu će se pričati danima, zaključili su Bannerman i McDonald.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.