- Otkako je SKIMS osnovan prije pet godina, inovativnim dizajnom, naprednim razmišljanjem i elegantnim izgledom uspio je postati puno više od tek još jednog brenda s komadima za oblikovanje tijela
- Iako su shapewear komadi i dalje u fokusu, brend se odvažio ponudu koja stalno raste obogatiti i kupaćim kostimima
- Najnovija kolekcija brenda definicija je upečatljivosti i sadrži dva nova uzorka u Signature Swim ponudi - zmijski uzorak te divnu crvenu nijansu kao jednu od najpoželjnijih ove sezone
Otkako je Kim Kardashian 2019. osnovala SKIMS, brend je prevalio dugi put te je inovativnim dizajnom, naprednim razmišljanjem i elegantnim dizajnom uspio postati puno više od tek još jednog brenda s komadima za oblikovanje tijela. Iako su u fokusu SKIMS-a još od samih početaka njegovog putovanja upravo odjeća za oblikovanje tijela, dnevna odjeća i donje rublje, posljednjih godina brend se odvažio ponudu koja stalno raste obogatiti i kupaćim kostimima.
S ljetnim temperaturama koje su nam se prišuljale ranije no što ih je itko očekivao, vjerujemo da je pravo vrijeme da krenemo tragati za novim kupaćim kostimima za sezonu pred nama, a bilo da priželjkujemo jednostavnije bikinije sa širokim trakama umjesto grudnjaka ili pak nešto ženstvenije jednodijelne, SKIMS definitivno nudi i više no dovoljno privlačnih opcija.
Najnovija kolekcija brenda definicija je upečatljivosti i sadrži dva nova uzorka u Signature Swim ponudi - Desert Snake Print i Ruby, a novost su i potpuno drugačiji gornji dijelovi bikinija sa žicom te iznimno laskava majica s halterima, savršena za dodatno podizanje samopouzdanja dok se izležavamo na suncu. Uz to, svi modeli dolaze u veličinama od XXS do 4XL, pa možemo biti sigurni da ćemo pronaći komad koji nam odgovara.
U kampanji koju je snimila Carine Roitfeld, vidimo Kim kako nosi nove modele, miješajući i usklađujući različite komade iz kolekcije, a gotovo pa je nemoguće izdvojiti favorita jer je svaki model šarmantan i atraktivan na svoj način. Neki komadi već su se uspjeli rasprodati, a što znači da nam ne ostaje previše vremena za gubljenje i premišljanje. Uostalom, koji god model izabarali, definitivno niti s jednim ne možemo pogriješiti.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.