Moda 1090 prikaza 05. kolovoza 2019.

Buccellati nakit: povijest talijanske kuće duga je kao i popis slavnih klijenata: Rihanna, Celine Dion, Alexa Chung...

Buccellati press.

  • Povijest Buccellati nakita kao i mnoge druge priče, intervjue i puno modnih i beauty trendova pročitaj u miss7 magazinu, koji te čeka na svim kioscima na 276 stranica, za 25 kuna 
  • Stoljeće postojanja nakita Buccellati ispisalo je priču o tome kako su se statusni simboli pretvorili u talijansku kulturnu baštinu koju danas u svojim kolekcijama čuvaju najveće svjetske zvijezde
  • Za miss7 magazin, novinarka Martina Petrović donosi priču o ovom posebnom nakitu
     

Bezvremenska estetska i profinjena izrada glavne su karakteristike talijanske kuće finog nakita Buccellati. Istaknuto milansko nasljeđe, bogata renesansna tradicija i nepopustljiva želja za stvaranjem predmeta rijetke ljepote uspostavila je poseban i neponovljivi dizajnerski stil. Suptilan, ali prepoznatljiv izričaj koji evocira neodoljivi glamur prošlosti uvijek iznova privlači pozornost brojnih zaljubljenika u modu i umjetnost. 

Možda vas zanima... Ljetni broj miss7 magazina čeka te na kioscima! Rubrika Life&style Life&style

Ogrlice, naušnice i prstenje s potpisom kuće Buccellati nerijetko se mogu vidjeti na stranicama prestižnih modnih magazina i crvenim tepisima diljem svijeta. Među istaknutim su klijentima pjevačice Celine Dion i Rihanna, glumice Zoe Saldana i Jessica Alba, modna influencerica Alexa Chung te ambasadorica brenda, kineska glumica Zhang Ziyi. 

 | Autor: Buccellati press Buccellati press

Kuća Buccellati ove godine slavi stotu godišnjicu postojanja, no njihova priča započela je znatno ranije. Prezime Buccellati s vrhunskim nakitom počinje se povezivati još sredinom 18. stoljeća kada je Contardo Buccellati počeo raditi kao zlatar u Milanu. Njegovim putem krenuo je i sin Mario koji je kao vježbenik započeo s radom u prestižnoj milanskoj tvrtki Beltrami & Beltrami. Njegov talent nije prošao nezamijećeno te je ubrzo postao jedan od omiljenih talijanskih zlatara. Godine 1919. preuzima tvrtku i mijenja joj ime u – Buccellati.

 | Autor: Buccellati press Buccellati press

Kako su godine prolazile, brend je dobivao na ugledu, a potom i cijeni među pripadnicima imućnih obitelji u Italiji i inozemstvu. Primjerice, poznati talijanski pjesnik i političar Gabriele d’Annunzio redovito je komadima srebrnog nakita Buccellati darivao svoje ljubavnice i prijatelje, a svog prijatelja Marija Buccellatija od milja je nazivao princem zlatara. Sredinom 20. stoljeća otvorena je prva Buccellatijeva prodavaonica u New Yorku na Fifth Avenue i Buccellati je tako postao prvi talijanski brend koji je otvorio prodavaonicu na ovoj prestižnoj lokaciji. Daljnji planovi o proširenju obustavljeni su smrću Maria Buccellatija 1967., a obiteljski posao tada su preuzela četvorica od petorice njegovih sinova – Frederico, Gianmaria, Luca i Lorenzo, koje je od malih nogu otac podučavao zlatarskom zanatu. Nažalost, idila među braćom nije dugo potrajala te je Gianmaria pokrenuo vlastitu podružnicu Buccellati nakita. 

 | Autor: Buccellati press Buccellati press

Uz širenje poslovanja na inozemno tržište, proširio je ponudu te 2001. kolekciji pridodao i prvu liniju satova. Važna promjena nastupila je deset godina poslije kada su braća zakopala ratnu sjekiru i ponovno se povezala te spojila dva razjedinjena ogranka tvrtke. Većinsko vlasništvo nad Buccelatijem od 2016. u rukama je kineske grupacije, a uprava je povjerena Gijanmarijinoj djeci, a na čelo je stao njegov najstariji sin Andrea. Obitelj Buccellati i dalje sudjeluje u kreativnim odlukama, a zanimljivo je kako se u stogodišnjoj tradiciji na mjestu glavnog dizajnera prvi put našla žena – Andreina kći Lucrezia Buccellati. Unatoč snažnom nasljeđu, Buccellati je, kao i mnoga druga luksuzna talijanska obiteljska poduzeća, patio od obiteljskih razmirica, nedostatka jasne dugoročne strategije rasta i nedovoljnih ulaganja u nova tržišta, kao što je Azija. No sjaj njegova nakita nikada nije ugasnuo.

 | Autor: Buccellati press Buccellati press

Najizrazitiji aspekt nakita Buccellati tradicija je ručne izrade, bogata teksturalna kvaliteta i vrhunska gravura koju je Mario Buccellati razradio po uzoru na najbolje zlatare talijanske renesanse. U radionicama sve služi samo jednoj svrsi, a to je stvaranje besprijekorne i vječne ljepote. Osnova Buccellatijeva stila leži upravo u jednostavnosti i preciznoj primjeni tehnike graviranja. U izradi se ponajprije koriste plemeniti metali – zlato, srebro i platina te mješoviti metali nastali njihovim spajanjem. Gravirani dijelovi stvoreni su da izgledaju poput tkanina te na dodir pružaju osjet poput svile, damasta, tila ili čipke. Drago kamenje rijetko se upotrebljava u dizajnu nakita Buccellati, a ako se odluče za njega, onda je najčešće riječ o neobičnim i upečatljivim primjercima, poput ružičastih dijamanata i rezbarenih smaragda. Buccellati je davno nadišao isključivo prodavaonicu skupocjenog nakita, a o njegovu kulturološkom značenju svjedoče priređene izložbe i izdane publikacije. U prvom stoljeću svojeg postojanja, Buccellatijev nakit od proizvoda inspiriranog bogatom dizajnerskom baštinom prerastao je u primjerak talijanske kulturne baštine.
 

Komentari 0