- Minimalizam, jednostavnost i tihi luksuz posljednjih su godina zavladali modnom scenom te su se progurali u prve redove najpopularnijih trendova
- Čini se da su odjednom svi složni oko toga koliko se ljepote krije u jednostavnosti, a najljepše primjerke minimalističkog nakita pronašli smo u ponudi brenda Navette
- Svaki komad izrađen je od srebra s 14-karatnom pozlatom i poludragim kamenjem, a svojom su nas estetikom osvojili na prvi pogled
Posljednjih je godina minimalizam poharao modni svijet poput uragana. Sama ideja jednostavnosti nije nikakva novost, ali se po prvi put nakon dugo vremena u još dužoj evoluciji modnih trendova fokus pomaknuo na reinterpretaciju one da je manje nerijetko više. Od velikih modnih kuća koje su u sve širem luku počele zaobilaziti glasne logotipove i high street brendova koji su i sami prihvatili igrati po istim pravilima, do influencera i modnih eksperata koji su 'old money' estetiku progurali u prve redove najpopularnijih trendova, čini se da su odjednom svi složni oko toga koliko se ljepote krije u jednostavnosti.
No nije to jedina promjena koja se dogodila - posebno nas veseli što se na jednostavnost i minimalizam prestalo gledati kao na nešto dosadno, monotono i zastarjelo. A primjere koliko bezvremenski, sofisticirani i elegantni mogu biti minimalistički komadi nakita pronašli smo u ponudi brenda Navette.
Iako kao brend postoji tek nekoliko tjedana, Navette nas je svojom estetikom osvojio na prvi pogled. Svaki komad izrađen je od srebra s 14-karatnom pozlatom i poludragim kamenjem, a posebno nam se svidjelo elegantno ultra tanko prstenje s ametistima, peridotima i plavim topazima.
Ime brenda posveta je svijetu dragog kamenja, budući da je u svakom komadu fokus upravo na poludragom kamenju. 'Navette' je, kažu, pojam koji se koristi za jedan od oblika brušenja dragog kamenja, a odlikuje ga izduženi, eliptični oblik koji podsjeća na čamac ili brodić.
Ugodno smo se iznenadili kada smo otkrili da iza brenda stoji mladi tim Zlatarnice i draguljarnice Roginić čija tradicija seže još od 1964. godine, a u jednakoj nas je mjeri oduševila vizija ili, bolje rečeno, misija brenda: kreirati nakit koji će biti cjenovno pristupačan i koji će istovremeno omogućiti svakome da uživa u luksuzu i ljepoti prirodnog poludragog kamenja.
Oni sami svoj nakit opisuju kao elegantan i bezvremenski, dok ženu koja ga nosi zamišljaju kao onu koja cijeni minimalizam, eleganciju te povezanost s prirodom, a dosadašnja kolekcija koju se može pronaći u nedavno lansiranom webshopu brenda obuhvaća prstenje, ogrlice, naušnice i narukvice, pri čemu je svaki komad ukrašen prekrasnim prirodnim poludragim kamenom.
"Inspiracija za brend rodila se kada smo uvidjeli da na tržištu nedostaje brend koji nudi pristupačan nakit, a istovremeno izbjegava korištenje sintetskih materijala i cirkona. Iz tog smo razloga odlučili spojiti ljepotu prirodnog poludragog kamenja te srebro s visoko kvalitetnom pozlatom. Najviše se ponosimo što nastavljamo tradiciju Zlatarnice Roginić te ručno izrađujemo nakit u našoj radionici u srcu Zagreba te to smatramo još jednom vrlinom s kojom se malo koji brend nakita može pohvaliti", poručili su.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.