- Nekada obavezan dodatak obožavateljima što su se gurali u prvim redovima pred pozornicom u posljednje je vrijeme zacementirao svoj status pripadanja visokoj modi
- Naime, u sklopu svoje kolekcije The Vintage, Saint Laurent prodaje i originalne rabljene majice bendova za tisuće funti
- Komade kakve se još nedavno moglo pronaći u gotovo svakom second handu danas je sve teže pronaći pa zahvaljujući nostalgiji dosežu sulude iznose
Svima koji su u tinejdžerskim godinama obožavali nositi majice omiljenih bendova i koji ih se sve ove godine još uvijek nisu riješili, u ormarima bi se, čini se, moglo skrivati pravo bogatstvo. Naime, nekada obavezan dodatak obožavateljima što su se gurali u prvim redovima pred pozornicom u posljednje je vrijeme zacementirao svoj status pripadanja visokoj modi i to zahvaljujući luksuznom francuskom modnom brendu, u kompletu s, dakako, vrtoglavo visokim cijenama.
U sklopu svoje kolekcije The Vintage, Saint Laurent prodaje i originalne rabljene majice bendova za tisuće funti. I ne, u pitanju nisu majice s potpisom samog brenda, iako, ako se nas pita, niti to ne bi opravdalo navedene cijene, već jednostavno majice ostalih brendova, nošene i stare par desetljeća koje je Saint Laurent tek kurirao. Najveći dio ponude čine majice Nirvane poput one s legendarnim smileyjem koja se prodaje za 990 dolara ili pak modela In Utero čija cijena iznosi 2690 dolara, dok je majica s naslovnicom kompilacije Incesticide iz 1992. završila na mnogim naslovnicama prodavši se za vrtoglavih 4450 dolara.
I dok su mnogi ogorčeni ovom pričom i uvjereni kako je ovo što se događa posljednje što bi Kurt želio, s obzirom na to da je vjerovao da je i 20 dolara previsoka cijena za ulaznicu, ona je ujedno i najbolja potvrda one da svaka roba ima svog kupca, budući da se majice i po ovim suludim iznosima redovito uspješno prodaju.
Zanimljivo je da ovi vrtoglavi iznosi nisu ni blizu onim najvišima u povijesti pa je tako jedan kolekcionar u Japanu platio 8500 dolara za majicu Nirvane sa svim članovima benda, dok je majica Sonic Youtha koju je sam Kurt Cobain nosio 1994. godine 20 godina kasnije prodana za 25000 dolara.
Oni u ovu materiju nešto upućeniji od običnog puka kao što je to na primjer Deeps Samra, osnivač platforme Catalog London koja prodaje vintage majice i ostalu memorabiliju, smatraju da je logično da su cijene kroz godine porasle i da i majice moraju koštati pozamašne iznose ako LP-ji danas stoje i po nekoliko stotina dolara, a osim toga, kažu, ovdje se ipak plaća iskustvo kupnje nečega direktno od Saint Laurenta.
Složni su i da je ponuda ovakvih komada na tržištu danas značajno drugačija nego što je to bila prije samo nekoliko godina. Nekada ih se moglo pronaći u gotovo svakom second handu, no danas, kada je generacija onih koji su uz ove bendove odrastali odrasla i s platežnom moći u rukama, sve ih je teže pronaći, a upravo zahvaljujući nostalgiji dosežu iznose koji su velikoj većini i dalje nepojmljivi.
Budući da bismo u našim krajevima za ovakve komade morali raditi i nekoliko mjeseci, mi ćemo se i dalje nadati kakvom sretnom ulovu u jednoj od onih hrpa na Hreliću gdje se još do nove godine sve prodavalo po kunu, ili da se pak, u najdubljem kutku naših ormara, još uvijek negdje skriva koji zaboravljeni komad...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.