Moda

Loewe odnosi titulu najpopularnijeg brenda, a potkošulja od 320 eura onu najpoželjnijeg komada

  • Ako je nekome do sada uspjelo promaknuti komadi kojeg brenda su sve češće tiha patnja mnogih, sada je i službeno - Loewe je na samom vrhu popularnosti
  • Nismo iznenađeni jer su mnogi komadi ovog brenda posljednjih mjeseci plijenili puno pažnje, od 'napuhanih' sunčanih naočala do nezaobilaznih cekera i topića s logom brenda koji je i službeno najpopularniji proizvod
  • I dok nam popularnost torbe od rafije itekako ima smisla, oko sve slavnijeg topića još uvijek imamo podijeljene emocije
  • Pročitaj više: Loewe ceker utjelovljenje je savršene ljetne torbe. 10 sličnih modela za one koji žele povoljnije opcije

Skrolajući po društvenim mrežama, nedvojbeno dobivamo uvid u to koje komade fashionisti obožavaju, no uvijek nam je zanimljivo baciti oko i na statistku koja potkrjepljuje naša zapažanja. Ako je nekome do sada uspjelo promaknuti komadi kojeg brenda su sve češće tiha patnja mnogih, sada je i službeno. Naime, svaka tri mjeseca Lyst Index objavljuje novi popis kuća, dizajnera, proizvoda i trendova koji su bili na samom vrhu ljestvica modnih lidera, na vrhu je trenutačno Loewe kojem je popularnost skočila za nemalih 19%.

 | Autor: Instagram @thececichen Instagram @thececichen Foto: Instagram @thececichen

Moramo priznati da i nismo pretjerano iznenađeni budući da su posljednjih tjedana mnogi komadi s potpisom ovog brenda završili na samom vrhu lista najpopularnijih, od 'napuhanih' sunčanih naočala do nezaobilaznih cekera i topića s logom brenda koji je i službeno najpopularniji proizvod. 

Možda vas zanima Kao da je izašao ravno iz Chanelove radionice. Predivni prugasti Massimo Dutti top uz to je sada i na sniženju Rubrika Moda Moda

Loewe je ovime s prvog mjesta izbacio talijansku kuću Prada Rafa Simonsa i Miuccije Prade, a koja je na samom vrhu bila dvije uzastopne sezone, istovremeno potisnuvši i druge modne titane na nešto slabije pozicije. Na treće je mjesto pao Versace, a vodeću trojku slijede Miu Miu, Bottega Veneta, Valentino, Saint Laurent, Moncler, Gucci i Dior. 

I dok nam popularnost torbe od rafije itekako ima smisla, budući da je u pitanju model koji u ljetnim mjesecima pristaje uz apsolutno sve i koji će jednako aktualno izgledati i za nekoliko desetljeća te je k tome vrhunske izrade, oko sve slavnijeg topića još uvijek imamo podijeljene emocije. 

 | Autor: Instagram @vinaguerrero Instagram @vinaguerrero Foto: Instagram @vinaguerrero

Čim se po prvi puta pojavio na modnoj pisti prošle godine, mnogi su ga poželjeli u svojoj garderobi. Osim što ga obožava Kylie Jenner, pokazao se kao posebno popularan u tsunamiju minimalističke estetike koji je preplavio društvene mreže pa smo na svojim feedovima sve češće vidjeli influencere koji su nam svojim primjerima pokazivali kako ga uklopiti u svakodnevnu garderobu, a zbog čega su sve iteracije redovito bivale rasprodane. 

Jelena Petrović Možda vas zanima I domaće influencerice na plažu nose cekere - donosimo sve atraktivne modele koje su odabrale Rubrika Moda Moda

Naspram nekih komada kojima popularnost s vremenom opada, s ovim ne samo da se to nije dogodilo, već mu je popularnost samo dodatno narasla i to za, ako je suditi prema statistikama o pretraživanju, nevjerojatnih 8600% u usporedbi s ovim vremenom prošle godine. 

 | Autor: Instagram @marianame Instagram @marianame Foto: Instagram @marianame

Poželjnost ovog komada najviše leži u njegovoj jednostavnosti budući da se majice bez rukava redovito pojavljuju u mnogim ljetnim stylinzima i dio njih ostaju sve do hladnijih dana, a anagramski logo brenda što odiše tihim luksuzom samo je dodatno pridonio njegovom šarmu. Pa ipak, koliko god se i sami zaklinjali u bazične komade koji su kamen temeljac svakog dobrog stila, 320 eura  koliko iznosi njegova cijena uvijek bismo radije uložili u nešto... pa malo više statement.  

 

 

Photo: Instagram @shhcam

Komentari 0