- Dobro poznat nam scenarij, zaljubimo se u nešto na ASOS web stranici, u nešto što apsolutno moramo imati u svojoj kolekciji
- Kada taj savršeni crno bijeli paket stigne pred naša vrata krenemo redom isprobavati i shvatimo da nam pokoja majica ili haljinica ipak ne odgovara
- Što se tada događa sa stvarima koje vratimo? Kupujemo li mi nešto što je netko prije nas vratio? ASOS je odgovorio na sva naša pitanja
Svi znamo rutinu. Zaljubiš se u nešto na ASOS-u što apsolutno moraš imati (budimo iskrene, to se dogodi prečesto), a neposredno prije odjave odlučiš baciti zadnji pogled na svoj ulov. Ako plaćaš dostavu, dobra ideja je i dvostruko provjeriti da ništa nepotrebno ne želiš spakirati u taj crno-bijeli paket, zar ne?
Dakle, ugrabiš nekoliko klasičnih bijelih majica i nadopunu svog omiljenog sredstva za čišćenje, ali tada vidiš prekrasnu haljinu s koje ne možeš skinuti pogled i ne možeš "odšetati" od nje bez da je dodaš u svoju košaricu. Naravno, baš ta haljina nije poput ičeg što si ikad ranije nosila. I ne, nemaš nijedne cipele koje bi mogla obuti uz nju, niti trenutno možeš zamisli priliku u kojoj bi je nosila. Ali moraš ju ubaciti u svoju košaru jer je naprosto divna. Možda i u dvije veličine, čisto da se osiguraš.
Ipak, nekoliko dana kasnije, kad isprobaš sve, nekako se osjećaš manje hrabra s onim prevelikim puloverom s resicama - sad kad ga vidiš na tijelu. Objesiš hrpu "da" u svoj ormar, spakiraš hrpu "ne" i kreneš na poštu sa svojim paketom za povrat.
Ali što se događa s tim predmetima nakon što su vraćeni?
Kako postajemo sve svjesniji utjecaja naših kupovnih navika na okoliš, važnije je nego ikad da brendovi budu transparentni oko svih svojih trgovačkih procesa. Otkrivajući više o njihovim povratima, Jess Cheng iz ASOS-a objasnila nam je detalje.
"Mi imamo nultu politiku odlagališta otpada", otkrila je u objavi na Instagramu, "a 97% naših povrata se preprodaje. Preostalih 3% šalje se partnerima robne marke na recikliranje ili ponovnu upotrebu kako bi mogli nastaviti živjeti sretan drugi život".
Pa kako to zapravo izgleda u praksi u ASOS-u?
1. ASOS raspakira i pregleda povrat.
2. Sve što treba popraviti ide jednom od krojača na licu mjesta.
3. Odjeća se zatim šalje na prešu za odjeću i glačanje kako bi se uklonili svi nabori. Ako postoje tragovi ili mrlje od šminke odjeća se kemijski očisti i stavi u pročiščivač zraka.
4. Predmet se objesi u kabinu za sušenje i spreman je za ponovno pakiranje i prodaju.
Impresionirajući pratitelje svojim procesom, ali i transparentnošću, objava je pokrenula debatu među kupcima. I dok je ostavljala pozitivne komentare: "Osjećam se mnogo bolje znajući ovo", "Sviđa mi se kako postupate. Dobro je znati!", "eto zbog čega je ASOS najbolji u igri!", drugi su željeli znati više.
"Vrijedi li ovo za sve marke koje se prodaju na ASOS-u ili samo za vlastite marke ASOS?", pitao je jedan.
"Ovo je za sve marke!" ASOS je objasnio. "Centralno smještamo, distribuiramo i primamo povrat svih marki u ASOS skladištima."
Nakon što si saznala kako se detaljno i profesionalno odnose prema povratima, sada možeš bezbrižno naručivati i vraćati s ASOS-a.
U novoj epizodi showa 'miss7 live s Nevenom Rendeli i gostima' briljirala je Antonija Blaće
Cijelu epizodu pogledaj OVDJE
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.