Life&style 04. studenoga 2020.

ASOS razmišlja o mogućnosti skrivene kupnje tako da tvoji bližnji misle da si dobila na nagradnoj igri

Pinterest.
  • Mnogima je ASOS omiljena internet destinacija za kupnju odjeće, obuće i dodataka
  • Prije dva tjedna ovaj brend je korisnicima postavio pitanje na Facebooku treba li im alibi kupnja
  • Pomoću te opcije moći će se sakriti stvarni iznos kupovine te će pisati ''čestitamo vam na osvojenoj nagradi''

Krajem listopada pojavila se vijest da internet trgovina ASOS razmišlja o novim mogućnostima prilikom kupnje. Naime, ove godine je posebno porastao broj online kupovina, a nekima je boravak kod kuće stvarao probleme jer su onda svi ukućani vidjeli kolike iznose su potrošili na ASOSu i sličnim stranicama.

Iz tog razloga razmatra se o korisnoj značajki koja bi mnogima smanjila nelagodu kad paket stigne na adresu. Riječ je o alibi opciji koja sakriva stvarni iznos, a predložili su da na računu piše - ''Čestitamo vam na osvojenoj nagradi!''.

Možda vas zanima... ASOS je lansirao novu žensku liniju odjeće 'As you', najpovoljniji komadi koštaju 70 kuna Rubrika Moda Moda

Do ovog prijedloga je došlo kad je jedan korisnik Twittera objavio screenshot kupnje koja kupcima omogućava ovu opciju te je označio ASOS te ih pitao što oni misle o tome. Objavu je odmah i ASOS podijelio na svom Facebook profilu te je pitao svoje kupce žele li tu opciju. 
 

Do we NEED this?

Objavljuje ASOSSrijeda, 21. listopada 2020.

Objava je prikupila gotovo tri tisuće lajkova i skoro dvije tisuće komentara u kojima su odgovori većinom bili da korisnici žele tu opciju. Jedan od komentara je glasio da korisnica nikad nije vidjela nešto što je toliko posvećeno njoj, dok se druga našalila kako bi sumnju izazvala to što osvaja nešto 72 puta tjedno. Druga se složila s njom te je napisala kako pet godina nije ništa osvojila, a sada najednom osvaja pet nagrada tjedno. 

Možda vas zanima... Shopping te umara? Uz ove savjete ponovno ćeš ga obožavati i kupovati mudrije nego ikad prije Rubrika Life&style Life&style

Komentari 0